Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Rap /hiphop

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 10:12   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rap /hiphop

Er det noen her inne som interesserer seg spesielt for denne sjangeren?

Er det noen som har noen gamle cd'er av Tungtvann liggende? Mye er så vanskelig å få tak i, og jeg trenger det til masteroppgaven min.

Gammel 22-11-06, 10:22   #2
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rap /hiphop

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Er det noen her inne som interesserer seg spesielt for denne sjangeren?

Er det noen som har noen gamle cd'er av Tungtvann liggende? Mye er så vanskelig å få tak i, og jeg trenger det til masteroppgaven min.

Har noe på MP3 nå, men har ikke kommet så langt at jeg har fått lagt inn det første albumet da...

Til masteroppgaven sier du? Skrive om NordNorsk Rap??

Gammel 22-11-06, 10:32   #3
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Har noe på MP3 nå, men har ikke kommet så langt at jeg har fått lagt inn det første albumet da...

Til masteroppgaven sier du? Skrive om NordNorsk Rap??

Albumene Nord og Ned, Mørketid, Folket bak Nordavind og Siste skanse er jo greie, dem får jeg jo lett tak i... men det er blant annet disse "Velkommen til Tungtland" 1 og 2.. de skulle jeg gjerne hatt!

Skriver på en masteroppgave i nordisk litteratur om Tungtvann (Jørg-1) og Alf Prøysen, sær blanding, vet det, men det handler mer om innholdet enn om stilen.

Gammel 22-11-06, 12:01   #4
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk nettsiden til Tungtvann

Kanskje du finner det du leter her? Her er både MP3 downloads og tekster!
Må du også huske at Velkommen til Tungtvann 1 og 2 er mixe-cd'er med diverse artister samlet av Tungtvann.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.