Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sånn så jeg ut 3 mnd etter fødsel og!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 21:22   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Sånn så jeg ut 3 mnd etter fødsel og!

Forøvrig var Brad rimelig barskis her.

Rompetasking?

Kjenner jeg kanskje kunne hoppe til køys med begge disse.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:23   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn så jeg ut 3 mnd etter fødsel og!

Jeg vil også være med!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:24   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*imponert* Og så etter tvillinger da!

Begge på en gang? :skitne tanker:

Gammel 06-10-08, 21:25   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja.. hvorfor ikke? Om muligheten først hadde vært der liksom?

Gammel 06-10-08, 21:26   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg elsker den dama.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:26   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min nakne kropp med de to perfekte menneskene der..... Tror ikke det nei

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:29   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sikler etter Brad!

Så skal vi vanlige dødlige ikke glemme at disse "stjernene" får hjelp av kostholdseksperter, kokker, personlige trenere, fettsuging og magestramming ifb planlagte ks, skjønnhetseksperter og en hær med stylister når de skal på løperen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:32   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kunne tatt henne jeg også. Med han som tilskuer.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:33   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg kunne tatt henne jeg også. Med han som tilskuer.

Jeg tror det måtte blitt motsatt for min del.....

Gammel 06-10-08, 21:33   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja - jeg regner med at uten styling og sparkel, og etter nattevåk og barneskrik, så ser disse to ut som vanlige dødelige de med.

Gammel 06-10-08, 21:34   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir mest satt ut over hvor utrolig skjemmende tatoveringer er.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:34   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg sikler etter Brad!

Så skal vi vanlige dødlige ikke glemme at disse "stjernene" får hjelp av kostholdseksperter, kokker, personlige trenere, fettsuging og magestramming ifb planlagte ks, skjønnhetseksperter og en hær med stylister når de skal på løperen.

Drømmer om egen kokk.....

Gammel 06-10-08, 21:35   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg blir mest satt ut over hvor utrolig skjemmende tatoveringer er.

Morsomt. Jeg ble satt ut av det motsatte. :sikle:

Gammel 06-10-08, 21:36   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg sikler etter Brad!

Hm, har planlagt ks jeg og. Men magestramming?

Jeg synes både tatoveringene og dama er nydelig jeg

Gammel 06-10-08, 21:37   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg lurer veldig på hvordan et planlagt KS hjelper på utseendet, spesielt siden det er det jeg ender opp med om jeg skulle finne på å bli gravid igjen. Ligger det en shallow gevinst i det, altså?

Gammel 06-10-08, 21:38   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hm, har planlagt ks jeg og. Men magestramming?

Jeg synes både tatoveringene og dama er nydelig jeg

Jeg kom ikke på hva det heter, men det er visst mulig. Jeg har også et planlagt ks, men ingen tilbød meg noenting. :SNURT:

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 06-10-08, 21:38   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg lurer veldig på hvordan et planlagt KS hjelper på utseendet, spesielt siden det er det jeg ender opp med om jeg skulle finne på å bli gravid igjen. Ligger det en shallow gevinst i det, altså?

Jeg tar meg MYE bedre ut nå, etter et planlagt ks enn første gang, da det var akutt.

Gammel 06-10-08, 21:40   #18
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er en del som kombinerer det med å fettsuge/ stramme opp huden.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:42   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Trodde ikke det var så lurt å begynne å trene så veldig hardt rett etter en fødsel, jeg.
Og dessuten TID til å trene, hvordan har dama tid til seg selv med, er det 5 barn hun har nå?
Men flott at hun tar vare på seg selv da..

Gammel 06-10-08, 21:42   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er en del som kombinerer det med å fettsuge/ stramme opp huden.

Ja, det var jo det jeg mente da. Selvfølgelig ikke at ks i seg selv hjelper.

Gutt 2002 og jente 2005
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.