|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Prøver her jeg. Finner ikke noe sted for dyreelskere, og det vil jeg da tro vi har her inne også. Både en og flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Jeg har 3 slørhaler. Pompel, Pilt og Petter. Skal ha stort akvarium når vi bor på et sted vi vet vi blir boende en stund. |
![]() |
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Jeg elsker dyr, inntil før i år hadde vi en herlig hund som vi desverre måtte ta farvel med og akvariummet har jeg også kvittet med med, men jeg har en helt sort katt som heter miss.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Vi får katt fra dyrebeskyttelsen i løpet av uken. |
![]() |
![]() |
#7 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?
14 katter, det var jammen mange. Som du hadde ansvar for alene, eller som fantes i familien din? Ser jo at mange oppdrettere har veldig mange katter, og tar godt vare på alle sammen. Vår er en omplasseringskatt, og hun er virkelig dyrebar. I sær fordi jeg vet at det var veldig vanskelig for henne som eide henne før meg å gi henne fra seg. Så nå ser jeg på henne som katten vår. Min og henne som eide henne før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Har dere noen bilder forresten? Artig å se. Blir varm om hjertet av å se bilder av dyr som er elsket og tatt godt vare på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Nydelig kattefrøken
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
Så kjekt!
![]() |
![]() |
#13 |
nygift
|
Det som var er at jeg hadde en katt, som fikk en unge, jeg beholdt dem begge og de fikk 6 barn hver med en ukes mellomrom senere,men det var jeg som tok meg av dem i et vanlig privarhus,men de ble gitt bort med tid ig stunder. Fuglen fikk jeg av min bror, for eksen hadda latt den bli igjen
![]() |
#14 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Vi har en siamesisk kampfisk som heter Shaun (fritt oppkalt etter Sauen Shaun
![]() |
![]() |
#15 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Det siste bildet liker jeg å kalle "Pjuski-katta frå verdsrommet" Sist redigert av Ine : 12-10-08 kl 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Vi har vov! Jakthund, som er 1 år og elsker å jakte på alt mulig rart, som f.eks naboens katter, fluer etc.
![]() |
#20 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere dyr, og i såfall hva/hvilket?Vi har to katter, Pluto 13 år og Chewbacca 8 år. Sistnevnte er han på bildet i avataren min.
![]() |
|
|