Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor har du lappen?
Rett i lommeboka med en gang 6 6,19%
Betaler med kort med en gang :effektiv: 32 32,99%
I munnen, selvfølgelig! 24 24,74%
Eh, i hånden vel? 11 11,34%
Lappen? Parkeringshus? Bil? 7 7,22%
aC, slutt å fundere på teite ting og sett i gang med jobb / dustepoll 17 17,53%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 11:57   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?

Yet another svært interessant poll.

Jeg trykker på knappen, tar i mot lappen og putter den i munnen. Etter litt nysgjerrig observasjon av medbilister ser jeg at jeg slett ikke er alene, og at det tydeligvis er svært vanlig å kjøre rundt på jakt etter en ledig plass med en hvit lapp i munnen.

Hva gjør du?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:58   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?

Betaler med kredittkort, og stapper kortet tilbake i lommeboken mens bommen går opp. :liker ikke papirlapper:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:59   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg betaler stort sett med Visa-kortet.
De (få) gangene jeg tar lapp, tar jeg den enten i munnen eller legger den forran rattet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:59   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør som deg, aC.
Men etter å ha rotet bort lappen ved flere anledninger i det siste, har jeg begynt å bruke Visa-kortet når jeg kjører inn i parkeringshuset også.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:01   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betaler med kort som legges i fanget til jeg har parkert.

Gammel 03-10-08, 12:01   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ih! Har jeg en og/å-feil?

Gammel 03-10-08, 12:06   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ih! Har jeg en og/å-feil?

Gammel 03-10-08, 12:09   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mangler et alternativ, jeg har en sånn flik på den skjermen over hodet hvor jeg stikker lappen mens jeg parkerer.

Gammel 03-10-08, 12:09   #9
Lyra
Gizmor

Lyra sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Lyra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg betaler med kort. :kjappogeffektiv:

Lyra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:12   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betaler som oftest med kort - men de gangene jeg trykker for billett, så gjør jeg som deg - har den i munnen.

Gammel 03-10-08, 12:12   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kan noen væææhææære så snille og fikse den feilen for meg?
Og legge til et alternativ for gadgetfreaks som Esme?

Gammel 03-10-08, 12:13   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg betaler oftest med kort med en gang. De få gangene jeg trykker på "lapp-knappen" legger jeg lappen på dæsjbordet eller i rommet ved girspaken mens jeg parkerer.

Gammel 03-10-08, 12:14   #13
Solblomst
Passiv

Standard

Legger den mellom bena.

Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:14   #14
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

I munnen, selvfølgelig!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:15   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hvis jeg legger fra meg lappen i bilen glemmer jeg å ta den med. :been there, done that - again and again:

Gammel 03-10-08, 12:22   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da kan du jo bare hente den før du betaler. Noen meter ekstra å gå da, men. Jeg legger alltid veska i passasjersetet og legger av og til lappen oppi der med en gang også. Men det er greiest å betale med kort.

Gammel 03-10-08, 12:24   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men da kan du jo bare hente den før du betaler. Noen meter ekstra å gå da, men. Jeg legger alltid veska i passasjersetet og legger av og til lappen oppi der med en gang også. Men det er greiest å betale med kort.

Næh, da må jeg jo gå til en heeelt annen inngang. Det er langt. :lat&konsekventsentute:

Gammel 03-10-08, 12:24   #18
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg betaler som oftest med kort, men de få gangene jeg trykker for lapp, så putter jeg den i munnen.

I går når jeg parkerte i gata og fikk en lapp, så greide jeg å rote den bort på veien til frontruten i bilen. Fant den igjen i vogna til Småen. :lurplass:

Gammel 03-10-08, 12:25   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Øyh! Hvilke tre er det som mener at jeg må jobbe? :må slutte å lage anonyme påller:

Gammel 03-10-08, 12:30   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg putter den i baklomma på buksa jeg har på meg. Putter jeg den i ei annen lomme eller veska så finner jeg den aldri igjen når jeg trenger den. Men stort sett glemmer jeg å betale og kommer på det når jeg kommer til bommen og skal ut. Da er det heldigvis bare å stikke inn billetten og så kortet etterpå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.