|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvor har du lappen? | |||
Rett i lommeboka med en gang |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 6,19% |
Betaler med kort med en gang :effektiv: |
32 | 32,99% |
I munnen, selvfølgelig! |
24 | 24,74% |
Eh, i hånden vel? |
11 | 11,34% |
Lappen? Parkeringshus? Bil? |
7 | 7,22% |
aC, slutt å fundere på teite ting og sett i gang med jobb / dustepoll |
17 | 17,53% |
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Yet another svært interessant poll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg betaler stort sett med Visa-kortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg gjør som deg, aC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg mangler et alternativ, jeg har en sånn flik på den skjermen over hodet hvor jeg stikker lappen mens jeg parkerer.
![]() |
#9 |
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg betaler med kort. :kjappogeffektiv: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Betaler som oftest med kort - men de gangene jeg trykker for billett, så gjør jeg som deg - har den i munnen.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg betaler oftest med kort med en gang. De få gangene jeg trykker på "lapp-knappen" legger jeg lappen på dæsjbordet eller i rommet ved girspaken mens jeg parkerer.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Legger den mellom bena. |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?I munnen, selvfølgelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Men da kan du jo bare hente den før du betaler. Noen meter ekstra å gå da, men.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?
Næh, da må jeg jo gå til en heeelt annen inngang. Det er langt. :lat&konsekventsentute: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg betaler som oftest med kort, men de få gangene jeg trykker for lapp, så putter jeg den i munnen.
![]() |
#20 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor gjør du av lappen fra parkeringshuset mens du parkerer?Jeg putter den i baklomma på buksa jeg har på meg. Putter jeg den i ei annen lomme eller veska så finner jeg den aldri igjen når jeg trenger den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|