|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Sang av PerperSatt og googlet og tenkte jeg skulle se hva som kom opp på nicket mitt. Kom frem til denne gruppen som het Perper. Sangen som ligger på youtube var faktisk litt fin, synes jeg. Hva finner du av kjekke, slemme, gøye (o.s.v) lenker når du søker på ditt nick? (Kilde: youtube.com) ) Fant også dette: The Unremarkable Anus Perper: Anna's "Anus Is Unremarkable" ![]() Along with the list of nine drugs found in her system, Anna Nicole Smith's autopsy report also reveals that her "anus is unremarkable." Dr. Perper's report also features a list of over ten tattoos on Anna's body, including the words "Daniel" and "Papas," a pair of red lips, a Playboy bunny, and one made up of a Christ head, a bible, a naked women's torso and a smiling Marilyn Monroe. On a positive note, Anna's fingernails and toenails were both listed as "clean." Link: http://www.tmz.com/2007/03/26/perper-annas-anus-is-unremarkable/ what are the requirements for a remarkable anus? Sist redigert av Pelikan : 15-10-08 kl 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sang av Perper
Første treff på Google: First International Bank of Israel
![]() |
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sang av Perper(Kilde: (Kilde: youtube.com) Denne kule sangen dukket opp. ![]() I tillegg fant jeg en fiskerestaurant i Bergen ... ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sang av PerperOgså fant jeg denne søte krabaten:
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sang av Perper(Kilde: (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|