|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Spinoff: "Menneskenavn" på dyrHva synes dere om "menneskenavn" på dyr?
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Har katter som heter Nadia, Kelly og Jesper,
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Synes det er helt greit, hvorfor ikke liksom?
![]() |
#4 |
Fjott
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Har to dyr med menneskenavn, men de het det de het da vi fikk dem. Svinkule er de dog. Eksotiske dyr med norrøne navn som ikke passer i det hele tatt.
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 13-10-08 kl 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nattrangler
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Her er det foresten ungene som har funnet på navn på kattene, Nadia het Isilya, Jesper het Nosferatu, og Snowball het Quincey fra oppdretterene, bare Kelly som har fått beholdt navnet som oppdretteren ga henne.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Har hatt hund som het Tommy, en liten kneldrete Papillon. |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Jeg er oppvokst med Fritz Harry, von Artur, David Bowie og Marvin på kattefronten, så jeg synes det er helt naturlig. Bikkja vår het Angus, men om jeg har skullet navgi den selv, har jeg kalt den Frode - definitivt.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Jeg foretrekker menneskenavn, eller totalt malplasserte navn, på dyr. Har nå en katt som heter Duracell, og har tidligere hatt Eyolf, Stian og Kissa. (Kissa het egentlig Christian, men var innom både Christopher og Christine pga kjønnsforvirring.) Får jeg en ny hannkatt, evt. hannhund, så vil jeg at den skal hete Roger.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Katten vår heter Sofus og kaninen vår heter Sofie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Har selv hatt Ayla, Martin, Vetle og Bjorn (med o og ikke ø av ukjent årsak).
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Med unntak av en undulat som het Erik, så har jeg ikke hatt dyr med menneskenavn, men det har ikke vært et bevisst valg. Synes menneskenavn kan være fint på dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.Syns det er morsomt med menneskenavn på dyr.
![]() |
#14 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyrDen eldste hunden vår heter Katja.
![]() |
#15 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyrVåre skildpadder er navngitt etter to av mine søsken. Mest på tull da.
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyrJeg kaller dyrene mine det de passer til å hete. Perserkatten vår heter Sorry, et navn som passer veldig godt til han. Hunden har et poppisnavn, ett av de mest populære jentenavnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyr.
EI jeg kjenner har alle de 3 navnene på barna sine, med unntak av Kissa da.
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Spinoff: "Menneskenavn" på dyrJeg synes det er litt på kanten. Det er greit at dyrene blir "som en del av familien", men det skal likevel være et skille. Et dyr er et dyr.
![]() |
|
|