|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Åpningstiden i barnehagen vår er fra 07-17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Vår barnehage er åpen fra 7.30 til 17.
![]() |
![]() |
#4 |
søt
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Åpen fra 0730 til 1630. Jeg er fornøyd.
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Barnehagen hr hos oss er åpen 07.00-17.00
![]() |
#6 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Den jeg har jobb i og den Marte går i har åpningstid fra 06.45-16.30.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Barnehagen vår er åpen fra 07.15 til 16.30. Det hadde vært veldig fint for meg om jeg kunne levere for eksempel 06.45. Men det fungerer helt fint med de åpningstidene som er også. Både jeg og mannen har flexitid.
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Vår er oppe fra 0730 til 1700 og det er greit. Vi hadde slitt litt hvis det stengte kl halv fem, selv om vi som regel alltid er der før det. Men det er godt å ha litt slingringsmonn i tilfelle forsinket tog, sent møte osv..
![]() |
#10 |
Teller ned
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Barnehagen vår er åpen fra 07.30 til 17.00. Vi er fornøyd, men når jeg begynner å jobbe igjen blir det vanskelig for meg å levere. Har lang vei til jobb-over 1 time med kollektivt, men vi har flexitid begge to så det ordner seg nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
På vei
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Vår er åpen fra 0730 til 1630 og vi er godt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.7.30 - 16.30 her. Jeg jobber bare 40 % så det går greit, MEN de dagene jeg begynner tidlig begynner jeg 7.30, så da må min mann ta seg noen timer fri fra jobben (2 dager i uken) for å levere vesla. Han begynner egentlig seks, og siden jeg må ha bilen de dagene er han ikke på jobb før nærmere halv ni, og det er ganske mye penger tapt bare fordi barnehagen ikke åpner en halvtime før slik mange andre gjør. Men hva gjør man? Må jo bare løse det på best mulig måte.
![]() |
#13 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.Barnehagen vår er åpen fra 06.45 til 17.00, og det er mer enn godt nok for oss. Jeg har fleksitid, mens sambo er lærer, og har stort sett arbeidstid fra 08.00-15.00. Så vi har ingen problemer, verken morgen eller kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider.07.45 til 16.30. Barnehagen ligger rett ved der jeg jobber, og fram til nå har mannen min også jobbet samme sted. Så lenge det var sånn, fungerte det helt utmerket. Men nå har han ny jobb et stykke unna, og da hadde det vært fint om barnehagen hadde vært åpen litt lenger, til 16.45 eller 17.00. (Vi er visst helt ute av stand til å levere tidligere enn 08.30, nemlig.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 23-11-06 kl 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Barnehagers åpningstider7.30 til 16.30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår har åpent fra 07:00-17:00, og det er jeg veldig fornøyd med.
Mamma til tre Sist redigert av Svaggen : 23-11-06 kl 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstiderKnøtta går i studentbarnehage, og den er åpen fra 7.30 til 16.30. Det fungerer stort sett greit, men et par ganger har vi hatt behov for å levere tidligere, så ideelt sett burde det vært mulig å levere 7 eller 7.15.
![]() |
#20 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagers åpningstider06.45-17.00.
![]() |
|
|