Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tv-kvelden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-08, 19:23   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tv-kvelden

Altså, jeg er alene hjemme i helgen. Nå er babyen lagt og jeg kjeder meg. Det skjer lite på forum, jeg har lest ut boken min og jeg har ingen DVDer som frister. TV-kvelden er mildt sagt deprimerende. Hva har skjedd med TV-lørdagen?

Gammel 18-10-08, 19:25   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-kvelden

Den er flyttet til fredag.

Gammel 18-10-08, 19:27   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvorfor kan vi ikke få begge deler, da? :kravstor: Jeg har seriøst vurdert å legge meg. Det er da jeg innser at jeg er småbarnsmor.

Gammel 18-10-08, 19:35   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvem savner du mest, Tande P, Tore på Sporet eller Dan Børge?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 19:44   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

MÅ jeg velge?

Gammel 18-10-08, 21:45   #6
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Gammel 18-10-08, 19:26   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte akkurat på det samme. Bare dritt på TV, jo!

Gammel 18-10-08, 19:39   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag er dvdkveld.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 19:46   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

"A room with a view" går på NRK1 i kveld.

Ellers går "Armageddon" på TV2 om du vil ha mer action.

Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 19:49   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Ti på halv tolv?!? Da har jeg jo sovnet og våknet tre ganger, minst. Har vært våken siden fem i morges, altså. Nei, det blir bretting av klær.

Gammel 18-10-08, 19:59   #11
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Lørdager er det stort sett bare skit på tv, derfor har jeg leid meg to filmer til i kveld.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 20:01   #12
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg og mellomste er aleine heime i helga. Har akkurat laga oss pizza og skal sjå Ylvis møter veggen på TvNorge no kl 2000.

Gammel 18-10-08, 20:04   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Livets reise på FEM kjem eg kanskje til å sjå på etterpå.

Gammel 19-10-08, 00:35   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ti på halv tolv?!? Da har jeg jo sovnet og våknet tre ganger, minst. Har vært våken siden fem i morges, altså. Nei, det blir bretting av klær.

Ja, for DET er gøy det.

*not*

Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 20:48   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

gå inn på nrk.no og se Himmelblå om du ikke har fått med deg det?

Gammel 18-10-08, 20:54   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes både Kvitt eller dobbelt samt det programmet om de familiene i Namibia osv som kommer etterpå er helt greit å se på. Og etter det er det jo greit å legge seg.

Selv sitter jeg på utsida av babyens rom og venter på at han skal sovne og forbanner at babycallen har gått i stykker.

Gammel 18-10-08, 21:00   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var yngre og mot formodning havnet foran tv-en en lørdagskveld antok jeg at programmet var så dårlig fordi alle naturligvis var ute og festet lørdagskvelden, og det var bortkastet å sende de gode programmene på denne kvelden. Vel ... Jeg har jo nå skjønt at jeg tok feil, og at FolkFlest faktisk sitter foran tv på lørdagskvelden. Så hvorfor i all verden er det ikke noe å se på? Hvorfor går alle de bra seriene midt i uken?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 21:01   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

gå inn på nrk.no og se Himmelblå om du ikke har fått med deg det?

Det tror jeg at jeg skal gjøre i kveld når jeg har fått jentene i seng

Hele familien har vært på kino og sett Mamma Mia. Etterpå ble mannen avlevert på besøk hos en kompis så når jentene er i seng, så har jeg hjemme-alene-kveld.

Gammel 18-10-08, 19:48   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg for min del syns å se på Vil du bli millionær eller kvitt eller dobbelt er helt okei på en lørdagskveld.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 20:10   #20
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg for min del syns å se på Vil du bli millionær eller kvitt eller dobbelt er helt okei på en lørdagskveld.

Enig! Om ikke jeg har gøye planer eller en bra DVD holder det for meg!
Selv omde siste lørdagskveldene har blitt tilbrakt her på datasalen på blindern....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.