|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Bokhylle til barnerommetJeg trenger en bokhylle til barnerommet. Den bør ikke være diger, men med plass til, tja, 30 - 50 barnebøker? Jeg har sett på IKEA, og der har jeg ikke funnet noe fint. Er det noen som har et bra tips? Det trenger ikke å være en bokhylle som står på gulvet, det kan også være "kasser" til å feste på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bokhylle til barnerommetVi har en Billy, men nå ser jeg at du ikke fant noe på Ikea du likte ...
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Bokhylle til barnerommetBilly dekker ikke behovet helt, tror jeg. Jeg ønsker noen med flere kolonner, og ikke bare rader (for å ta det i Excel-språk). Skjønner noen hva jeg mener nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhylle til barnerommet
Den lille versjonen av Ikea si expedit-hylle då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
Denne har vi. Den er glimrende. Nå ligger den langs veggen under vinduet. Når lillesøster skal flytte inn reiser vi den opp i stående posisjon. Da kan storebror ha sine skatter i fred for hennes klåfingre, samtidig som vi sparer plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
Eh, nei. Fem var det visst. Jeg ville hatt den på høykant, tror jeg. Har ikke gulvplass nok ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhylle til barnerommetDu har Lack også, i hvit, rød, bjørk, brunsort kr 595:
![]() |
#15 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhylle til barnerommetVi har Expdit 5x5 på barnerommet. 7 av hyllene benyttes til bøker - også store bøker, restn til lker, bilder o.l
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bokhylle til barnerommetDu har jo Magiker, også. Nå er de selvsagt ute av sortimentet til Ikea, da.
![]() |
|
|