Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som laster ned Grey's-episoder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 22:35   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Dere som laster ned Grey's-episoder

Hvor finner dere dem nå?
Jeg har brukt Newzbin frem til nå, der har episodene blitt lagt ut kort tid etter de er vist på amerikansk TV. Men etter sesongpremieren nå har det ikke blitt lagt ut noe mer, ergo har jeg ikke fått sett forrige ukes episode.

Anyone?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:37   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som laster ned Grey's-episoder

Piratbukta eller xtvi :leter opp lenken:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:39   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så rart, de ligger ikke i piratbukta lenger, her må det ha skjedd noe?
Men her skal de ligge:
http://www.xtvi.com/torrents.php?mode=guide&id=32

Gammel 08-10-08, 22:39   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Dere som laster ned Grey's-episoder

piratebay.org eller mininova.org.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:41   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Aha, nå leste jeg innlegget ditt nøyere. Det var ingen episode forrige uke. Du må vente til freda'n.

Gammel 08-10-08, 22:52   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen episode sist fredag, dobbelepisode fredag som kommer.

Gammel 08-10-08, 23:39   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Aah, det var godt å høre. Da har ikke nedlastingskilden min sviktet meg likevel.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 13:23   #8
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det var visst en presidentvalg debatt som kom i veien for grey. Tsk,tsk,tsk...

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 16:01   #9
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stemmer at det ikke har vært noe Grey´s å hente denne uka. Jeg bruker TVtorrents.com og er veldig fornøyd med dem - men nå ser det ut til at du er fornøyd med kilden din likevel, da.

Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 19:38   #10
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Her er en glimrende side for det meste av tv-serier:
http://eztv.it/frontpage.php

Gammel 09-10-08, 20:47   #11
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sorry, men jeg må bare spørre om avataren din Bada-Bing. Har du peiling på hvor den gamle mannen kommer fra?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 20:59   #12
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Sorry, men jeg må bare spørre om avataren din Bada-Bing. Har du peiling på hvor den gamle mannen kommer fra?

Junior Soprano
http://en.wikipedia.org/wiki/Junior_Soprano

Gammel 10-10-08, 12:32   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Og, speaking of, er det noen som har funnet episode 4? Jeg har bare funnet 3, men både 3 og 4 skulle jo ha kommet?
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#

Gammel 10-10-08, 13:01   #14
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

3 og 4 sendes jo ikke før i kveld. Jeg har bare funnet en fil med episode 3 og den er visstnok et virus. Klikk og se på kommentarene.

Gammel 10-10-08, 13:19   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Det står da fredag 1 am. på ABC, det var i natt.
Her foreks.:
http://thepiratebay.org/torrent/4437...V.XViD-DOT.avi

Gammel 10-10-08, 13:58   #16
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Nå er jeg kanskje blond, men de sender da ikke greys midt på natten? Klokken er f.eks 08:00 fredag morgen i Boston nå, og jeg regner med at greys blir sendt 20-21 i kveld. Altså 1-2 tiden i natt norsk tid. Hvorfor episode 3 ligger ute nå aner jeg ikke. Er det jeg som er på villspor tro?

Gammel 10-10-08, 14:04   #17
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Nå er jeg kanskje blond, men de sender da ikke greys midt på natten? Klokken er f.eks 08:00 fredag morgen i Boston nå, og jeg regner med at greys blir sendt 20-21 i kveld. Altså 1-2 tiden i natt norsk tid. Hvorfor episode 3 ligger ute nå aner jeg ikke. Er det jeg som er på villspor tro?

Edit: Jepp det er jeg som er blond. Listen din viser norsk tid ja. :klaskepanne: Greys blir altså sendt torsdag kveld i USA, og burde ligge ute nå. Så da vet jeg ikke, og skal ikke prøve å hjelpe deg.

Gammel 10-10-08, 16:28   #18
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen som vet noe mer om episode 4?

Gammel 10-10-08, 16:40   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hos imdb ser det ikke ut til at det stemmer at episode 4 skulle vises denne uka. Merkelig. Mulig det er feil hos CAT.

Gammel 10-10-08, 17:41   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det har vært mye feil hos CAT denne uken synes jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.