Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 06:56   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Den måtte jo komme.

Her utelater vi selvsagt brudekjoler og bunader.

Jeg kan skryte på meg en Bergans regnkåpe til 3200. Men den var det ikke jeg som betalte for.

Jeg har også noen topper fra Claire DK som har kostet 699 (tre stk) og en til 799, men de kjøpte jeg på salg for 100 kr stykket.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 08:15   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Dropper vi selskapskjoler også? Jeg har en til 3300,-

Ellers er det Bergansjakken kanskje? Ellers så er det vel Leebuksene til 1000+/-
Og støvlettene til 1300.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 08:18   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke mye dyrt i mitt skap. Det dyreste må være en drakt bestående av bukse, skjorte og jakke som tilsammen kom på 1600... Det dyreste enkeltplagget var vinterjakken jeg kjøpte, den kom på 750....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 09:42   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen kjoler til rundt 2000. Det blir vel det dyreste.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 10:47   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

En Calvin Klein Collection lang grå ullkåpe, kjøpt på salg fra net-a-porter. 3500 kr. ga jeg vel for den.

Gammel 25-10-08, 10:49   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se... En goretex-jakke jeg fikk av mannen kostet vel rundt 3000. Og så har jeg fått en Tulip & Tatamo-kjole av samme mann til ca. 2500. Det dyreste jeg selv har kjøpt, er nok et par Camper-støvletter til 2500.

Gammel 25-10-08, 10:51   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det må være Fjällreven-dunjakken min. Den var nedsatt fra 3500 til 1750 for 17 år siden. Og like fin fortsatt.

Nå ønsker jeg meg Norrønas Lofoten-jakke, den koster 5000 så det er nok noe urealistisk. Jeg får klare meg med den gamle Berghaus'en en stund til.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 10:54   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... norrøna jakke til 3000 kr kanskje. Eller skibuksa mi - den kosta vel også ca 2000. Hvis vi snakker vanlige klær, tror jeg det må være ei bukse fra Claire til 1200 kr... Jeg hadde sykt lyst på ei strikkejakke til 3000 på Sand en gang, men der gikk grensa mi. Selv da den var på salg til halv pris fikk den bli hengende gitt...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 10:54   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noe Bergansgreier (jakke og bukse) og det koster jo litt. Motorsykkeljakken og buksen er også dyre plagg.

Jeg har ellers mye klær, men ikke nødvendigvis så dyre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:24   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh. Jah. Si det? Jeg har en skinnjakke (ja, den skinnjakken) som den opprinnelige eieren visstnok levde på nudler en hel sommer for å kjøpe, men den har jeg jo fått. En del dyre jeans har jeg også, men siden jeg jobbet i butikken har jeg bare betalt 50 % for hele hurven.
Ergo, fint lite dyre klær som jeg faktisk har gitt mye penger for. De klærne jeg elsker høyest og bruker mest er stort sett billige greier eller ting jeg har fått/kjøpt brukt/kjøpt på salg. :enkel&økonomisk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:27   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det må vel være skinnjakken jeg fikk av mannen min når jeg var 17-18 år. Den koster vel rundt 2000 kr. Den henger der i skapet og har ikke vært brukt de siste 10-15-årene

Gammel 25-10-08, 11:34   #12
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det må være Bergans Breheimen jakka til 2.300 kr. De dyreste fjellstøvlene mine ligger vel ohså tett opp under den prisen, det samme gjelder den tynnere jakka fra Norrøna.

Jeg tror ikke jeg har et ikke-tur plagg som koster mer enn 500 kr.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:12   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke dyrt turutstyr. De turene jeg er på krever ikke ekstrem-bekledning.
Ellers har jeg vel enkeltplagg til maks 2500 tror jeg. Kåper, skinnjakker, noen få dyre gensere og kjoler. Og støvletter, hvis det er med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:15   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Norrøna jakken til 4000.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:28   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kjole til 4200,- Som mamma betalte for meg.

Gammel 25-10-08, 12:37   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må vel være Bergans jakka til ca 3500..... (Og Norrøna bukse til 3000.)
Har forresten en skinnjakke til 3500 og.

Når det gjelder ikke-ytterplagg så tipper jeg at maksprisen er 700 for en olabukse. Har en bh til 650kr og....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:37   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har mye sportsklær. Bla 3 Bergansjakker... De er vel det dyreste... tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:38   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns det er så mange som har dyre sports- og turklær. Er dere mye på avanserte turer i villmarka, eller bruker dere dem som vanlig yttertøy i byen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:40   #19
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Turklærne mine er nok de dyreste klærne jeg har (bortsett fra bunad og brudekjole), men vel verd hver krone.

Gammel 25-10-08, 12:42   #20
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Syns det er så mange som har dyre sports- og turklær. Er dere mye på avanserte turer i villmarka, eller bruker dere dem som vanlig yttertøy i byen?

For min del er de kjøpt inn for å tåle lengre (ikke nødvendigvis avanserte) turer ute i naturen, men jeg bruker de til hverdags også. Gidder ikke kjøpe ei billig bukse for å leke ute i snøen med barnet med når jeg har ei skikkelig god ei.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.