|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Den måtte jo komme.
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Dropper vi selskapskjoler også? Jeg har en til 3300,-
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har ikke mye dyrt i mitt skap. Det dyreste må være en drakt bestående av bukse, skjorte og jakke som tilsammen kom på 1600... Det dyreste enkeltplagget var vinterjakken jeg kjøpte, den kom på 750.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?En Calvin Klein Collection lang grå ullkåpe, kjøpt på salg fra net-a-porter. 3500 kr. ga jeg vel for den.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Skal vi se... En goretex-jakke jeg fikk av mannen kostet vel rundt 3000. Og så har jeg fått en Tulip & Tatamo-kjole av samme mann til ca. 2500. Det dyreste jeg selv har kjøpt, er nok et par Camper-støvletter til 2500.
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg tror det må være Fjällreven-dunjakken min. Den var nedsatt fra 3500 til 1750 for 17 år siden. Og like fin fortsatt.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Tja... norrøna jakke til 3000 kr kanskje. Eller skibuksa mi - den kosta vel også ca 2000. Hvis vi snakker vanlige klær, tror jeg det må være ei bukse fra Claire til 1200 kr... Jeg hadde sykt lyst på ei strikkejakke til 3000 på Sand en gang, men der gikk grensa mi. Selv da den var på salg til halv pris fikk den bli hengende gitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har noe Bergansgreier (jakke og bukse) og det koster jo litt. Motorsykkeljakken og buksen er også dyre plagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Eh. Jah. Si det? Jeg har en skinnjakke (ja, den skinnjakken) som den opprinnelige eieren visstnok levde på nudler en hel sommer for å kjøpe, men den har jeg jo fått. En del dyre jeans har jeg også, men siden jeg jobbet i butikken har jeg bare betalt 50 % for hele hurven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
superbruker
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må vel være skinnjakken jeg fikk av mannen min når jeg var 17-18 år.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må være Bergans Breheimen jakka til 2.300 kr. De dyreste fjellstøvlene mine ligger vel ohså tett opp under den prisen, det samme gjelder den tynnere jakka fra Norrøna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har ikke dyrt turutstyr. De turene jeg er på krever ikke ekstrem-bekledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?En kjole til 4200,- Som mamma betalte for meg.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må vel være Bergans jakka til ca 3500..... (Og Norrøna bukse til 3000.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Turklærne mine er nok de dyreste klærne jeg har (bortsett fra bunad og brudekjole), men vel verd hver krone.
![]() |
#20 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
For min del er de kjøpt inn for å tåle lengre (ikke nødvendigvis avanserte) turer ute i naturen, men jeg bruker de til hverdags også. Gidder ikke kjøpe ei billig bukse for å leke ute i snøen med barnet med når jeg har ei skikkelig god ei.
![]() |
|
|