Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oda ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-06, 15:14   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oda ...

Jada, så har ekstremværet Oda kommet på besøk.
Jeg sitter på jobb, og for første gang på 2 år har jeg ikke lyst til å dra hjem.
Det regner i pissevinkel, det er kaldt og vått og gud bedre!

Er det lenge til sommeren?

Gammel 04-12-06, 15:18   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oda ...

Jeg er tom for melk. Gidder noen gå på butikken for meg?

Gammel 04-12-06, 15:22   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke pokker!

Gammel 04-12-06, 15:22   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pissevinkel?
Jeg trodde piss stort sett rant nedover ...

Her regner det vannrett, ja. Jeg er lei regnet. Føles som om det har regnet i ett i flere måneder nå. Vi bor rett ved en skog, og når vi er ute uler det sånn i trærne at det høres ut som om vi sitter i en sentrifuge.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 15:27   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ikke pokker!

Ganske egoistisk, altså!

Gammel 04-12-06, 15:31   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ganske egoistisk, altså!

Jupp.
Jeg har tenkt å bevege meg minst mulig utenfor dørene i dag.
Og jeg gleder meg til å gå på svømming med poden. Not.
Kan sikkert like gjerne ta det i nærmeste dam utenfor huset.

Gammel 04-12-06, 17:21   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halvannen time i bilkø i dag, pga oversvømmelse. Jeg vil ha stille og kaldt adventsvær med lette snefnugg. NÅ!

Gammel 04-12-06, 17:28   #8
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Var ute og hentet søstermor i bhg. Lillebror satt fint i vognen, men søstermor var i svært dårlig humør. Hun skulle ikke gå hjem i det regnværet. Vi var rimelig våte, til tross for regntøy da vi kom hjem.

Er drittlei av regn!

Gammel 04-12-06, 17:39   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Her er første regnfrie dag på så lenge jeg kan huske.
Hurra (så lenge det varer). Jeg føler med dere, vi har hatt regn i ukevis. Både nedover- og bortoverregn.

Gammel 04-12-06, 17:54   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har ikke jeg opplevd så mye ekstremvær i mitt liv, så jeg er sikkert ganske naiv. Men er det ikke litt koselig med sånt vær også da? Krølle seg opp i sofaen med kakao eller noe, og høre på vinden ule og regnet hølje ned?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 04-12-06, 18:03   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Usjda, nå savner jeg ikke norsk vinter. I hvert fall ikke Bergensk.

Gammel 05-12-06, 16:24   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nå har ikke jeg opplevd så mye ekstremvær i mitt liv, så jeg er sikkert ganske naiv. Men er det ikke litt koselig med sånt vær også da? Krølle seg opp i sofaen med kakao eller noe, og høre på vinden ule og regnet hølje ned?

Nja, koselig nok om man kan være inne. Ikke så kjekt når man MÅ ut!

Men kakao og osteblingser ble det, til podens store fornøyelse!

Gammel 05-12-06, 16:26   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vel, det var ekstremt stor kontrast å komme fra nydelige himmelen, bokstavelig talt,
og til skikkelig ruskevær og turbulens når vi landet på Flesland i går :urk:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.