Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er container i str?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 19:01   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er container i str?

Jeg bruker vanligvis 36. Babyvalken gir meg noen ganger 38, men jeg har smale skuldre.
Nå har jeg sett meg ut en kjole, men den har de bare i M....!!!
Kan det passe meg likevel tro...

Gammel 15-12-08, 19:04   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er container i str?

Jeg vet at en topp de hadde her på Stjørdal var liten i størrelsen iallefall. Haugtussa som bruker 40/42 måtte ha XL i den.

Men hvordan den kjolen er vet jeg ikke.. kan du maile og spørre om mål da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 18:32   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som Guniss seie har eg nokre Containerplagg. Eg bruke 40/42, men måtte ha XL i topp for å skjule lovehandles. Kjolen min er derimot i 42, og den kunne sikkert passa i 40 også til meg. Mi erfaring med kjolane er at dei er smale rundt skuldre/bryst, men videre rundt mage og rompe.

Om dette hjalp.

Gammel 17-12-08, 21:30   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Som Guniss seie har eg nokre Containerplagg. Eg bruke 40/42, men måtte ha XL i topp for å skjule lovehandles. Kjolen min er derimot i 42, og den kunne sikkert passa i 40 også til meg. Mi erfaring med kjolane er at dei er smale rundt skuldre/bryst, men videre rundt mage og rompe.

Om dette hjalp.

Ja nå var jeg å prøvde kjolen jeg drømte om. Ja den var jo absolutt helt merkelig til min kropp. Eller min kropp var merkelig til kjolen.. Alt var utsolgt i min str. av det andre, så jeg får vente til våren på ny kolleksjon. Det triste her var at min mamma skulle spandere julekjole på meg, og jeg så mitt snitt til å prøve drømmekjolen....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.