|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Vurderer å ta med Lille B på kino i morgen og se Boog og Elliot, er den grei mat for en 2-åring? Noen skumle partier? Huler for eksempel? Greit å være forberedt.
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Vi så denne filmen på kino med tinkeliten i november. Det gikk veldig fint. Ikke så mye som var skummelt for vår småtass ihvertfall, men han er generelt lite redd.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Takk for info! Vi har vært på kino en gang før, på Over Hekken. Han ble fryktelig fortvilet og lei seg på slutten når alle dyrene ble puttet i bur, så vi måtte gå ut en tur, men etter litt trøsting fikk vi med oss slutten og så at alt gikk greit. Akkurat den scenen var litt voldsom så jeg vil gjerne være forberedt på om det er noe liknende skumle scener.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Jeg kan vel kanskje tro den er litt voldsom for en 2 åring? Jeg hadde med en på 3 og en på 5. Ingen ble redd, 3 åringen ble litt ormete innimellom.
![]() |
#6 |
søt
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Nå vil jeg ikke overdramatisere altså! Men det er en hillbilly amerikaner som flyr rundt med et gevær i store deler av filmen. Og det er en teaterscene hvor det ser ut som bjørnen mishandler og dreper en hjort, men det skjer bak et teppe og vi ser bare siluettene (det er ikke DET som egentlig skjer).
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Hm, jeg tror vi tar sjansen. Det er ikke alltid godt å vite hva han syns er skummelt på forhånd, for det er ikke alltid like logisk for meg i allefall. Starten på Gnottene syns han er noe av det skumleste som fins, og traileren for Nedenom og hjem igjen. Andre ting som jeg tenker at er skummelt syns han er helt strålende. Vi får sette oss sånn at vi er nærme utgangen tilfelle vi må ta en pause.
![]() |
#8 |
søt
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Håper det går fint, og at dere koser dere på kino. Du må komme med referat.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?
Det skal vi! Det var skikkelig gøy forrige gang, han satt med tinntallerkenøyne fra første reklame.
![]() |
#10 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Min femåring var ikke overbegeistret, og vil ikke se den igjen (vi ser ofte filmer mange ganger mens de går på kino). Men han er litt blasert - og det har vært litt mange sånne 3D-animerte dyrefilmer i det siste, så han er nok litt mettet av det konseptet (Madagaskar, Over hekken, Villdyr).
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Boog og Elliot - gutta på skauen med de små?Det be ingen kino på oss desverre, sovemønsteret forskjøv seg skikkelig, og vi prioriterte enn stille hjemmedag i stedet. Men takk for info om filmen, vi prøver på nytt en annen dag.
![]() |
|
|