Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er sulten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 20:05   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sulten

Mannen har misberegnet tiden på matlagingen. Maten skulle vært ferdig for en og halv time siden. Jeg har ikke spist siden lunsj. Jeg tror jeg dauer. Jeg er så sulten. Ikke la mannen gå på matlagingskurs og la han prøve ut nye ting når du er veldig sulten.

Gammel 25-11-08, 20:07   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er sulten

Ta deg ett eple eller en gulrot.

Gammel 25-11-08, 20:10   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har spist litt mandler. Det hjelper ikke, jeg sulter ihjel.

Gammel 25-11-08, 20:11   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er bare fryktelig fysen,

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:16   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Ta deg ett eple eller en gulrot.

Eple eller gulrot....

Ta deg en sjokkis eller noe. Funker fint mens man venter.

Jeg for min del har akkkurat stekt opp 3 kyllingfileter, der en forsvinner som kveldsmat nå, plain, en forsvinner i lunsjboksen sammen med salat i morgen, og den siste spises til middag i morgen med wokgrønnsaker.

Også tror jeg det er stor mulighet for at det går noen dager før jeg har lyst på kylling igjen.

Gammel 25-11-08, 20:43   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mat ja. Jeg er mett etter middagen enda. Har satt i gang julekakesteikingen i kveld jeg, første brettet er i ovnen nå.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 21:09   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sjokoladekake. *peke nese*

Gammel 25-11-08, 21:20   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg for min del har akkkurat stekt opp 3 kyllingfileter, der en forsvinner som kveldsmat nå, plain, en forsvinner i lunsjboksen sammen med salat i morgen, og den siste spises til middag i morgen med wokgrønnsaker.

Også tror jeg det er stor mulighet for at det går noen dager før jeg har lyst på kylling igjen.

Ånei, jeg kunne levd på kylling. Det er det beste som finnes, blir aldri, aldri lei.

Gammel 25-11-08, 21:26   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ånei, jeg kunne levd på kylling. Det er det beste som finnes, blir aldri, aldri lei.

Her også. Vi spiser kylling flere ganger i uken.

Gammel 25-11-08, 21:31   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg dritasulten også! Vi har ikke noe (god) mat i hus, og etter å ha lest i denne tråden har jeg lyst på kyllingfilet med kyllingfilet til, og eple, gulrot og mandler til. Sjokkis og julekaker til dessert.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 21:35   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Jeg kan bare informere om at kalkunbryst stekt sakte i ovnen på 80 grader i 3 og en halv time innpakket i gladpakk (du leste riktig, plastikk ) og kastet i stekepannen i noen få sekunder når den ble pakket ut er nydelig. Sammen med kokte poteter som har fått litt olivenolje og havsalt over seg og siden stekt litt i ovnen og grønnsaker selvsagt bare er helt nydelig. Jeg er alt annet enn sulten nå.

Gammel 25-11-08, 22:43   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg kan bare informere om at kalkunbryst stekt sakte i ovnen på 80 grader i 3 og en halv time innpakket i gladpakk (du leste riktig, plastikk ) og kastet i stekepannen i noen få sekunder når den ble pakket ut er nydelig. Sammen med kokte poteter som har fått litt olivenolje og havsalt over seg og siden stekt litt i ovnen og grønnsaker selvsagt bare er helt nydelig. Jeg er alt annet enn sulten nå.

Plastfolie i ovnen på 80 grader!?

Gammel 25-11-08, 22:47   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Plastfolie i ovnen på 80 grader!?

Jeg var like skeptisk. Det fungerte perfekt. Kjøttet var så saftig og godt. Mannen var på kurs og lærte av en kokk.

Gammel 26-11-08, 07:48   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, ut fra den siste setningen din trodde jeg alt hadde gått rake veien til helvete og at du derfor ikke hadde mer matlyst.
Høres spesielt ut, men det funket jo tydeligvis.

Gammel 26-11-08, 07:58   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det med gladpack har jeg hørt om som tips når man lager roastbiff også.
Venta - det var kanskje her inne jeg fikk det med meg tror jeg.

Uansett ville jeg sterkt anbefale kyllingfilet med ost. Bare deler den på langs, slenger inn et par osteskiver og steker det i panna. Det ersågodt! :slurp:

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 08:01   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Uansett ville jeg sterkt anbefale kyllingfilet med ost. Bare deler den på langs, slenger inn et par osteskiver og steker det i panna. Det ersågodt! :slurp:

Jeg pleier å ha ost og skinke inni og så panere den i egg, mel, litt brødsmuler og parmesan før jeg steker den. Eller ha kremost med hvitløk inni fileten og surre den i bacon. Kjempegodt.

Gammel 26-11-08, 08:09   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Iset - du er herved erklært vesentlig mer avansert på kjøkkenet.

Jeg pleide panere i brødsmuler før, men nå kan jeg ikke pga ketosen. Men det med kremosten skal jeg jammen teste.

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 08:37   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe, det er ikke avansert i det hele tatt. Brødsmuler og mel er ikke sunt nei, så det er ikke noe jeg gjør veldig ofte. Men jeg bruker kremost-varianten endel, det er så godt! Og ordentlig lavkarbo.

Gammel 26-11-08, 08:49   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sjekket kjøleskapet. Jeg har kremost, jeg har bacon, jeg har kylling... Gjett hva jeg skal ha til lunsj?

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:06   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kos deg. Salat med fetaost er perfekt til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.