|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Farger i stuenHva slags fargekombinasjoner har dere i stuen? Bytter dere ofte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Farger i stuenVi bytter farger i stuen to til tre ganger i året ca. Vi har nøytrale vegger og møbler så det er enkelt å skifte uttrykk ved å bytte ut gardiner, tepper, puter, bilder osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Farger i stuenLys Toscana på veggene og sort/brune møbler
![]() |
#4 |
Pauset
![]() Sv: Farger i stuen................... Sist redigert av Pastill : 17-11-06 kl 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
![]() Sv: Farger i stuenPastill, den likte jeg!
![]() |
#6 |
Pauset
![]() Sv: Farger i stuen
Takk :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Farger i stuenVi har planer om å pusse opp stuen, entren og kjøkken før jul. skal ha cafelattefargede huntonitplater på veggene, og muligens eikeparkett, eller kirsebærfarget gulv. (hadde først lyst på alloc gulv i farge sort skifer) så vi er litt usikkre på gulv enda. skal skifte ut alle møblene i stua, på tide med nye møbler nå.vi har egen møbelbutikk. skal ha stort sett bare India møbler i stua (jeg som har hatet brunt har nå plutselig begynt å like det veldig godt,) skal også ha 2 stk 3 seter recliner sofaer i brunt (tofarget brunt) hvis vi ikke ombestemmer oss å velger svarte. Gardiner i kremfarge, Er veldig glad i limegrønn. men det meste av pynt og tekstiller i stuen blir vel i rødt nå før jul.
![]() |
#8 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farger i stuenWow! Bytte puter, lamper, bilder, og diverse. DET skulle jeg også gjort dersom jeg hadde hatt mer plass
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Farger i stuenVi bor, som tidligere nevnt i et oppussingsprosjekt, men fargene blått, turkis og brunt har vært hovedfargene i husene vårt i mange år. Til sommeren er huset ferdig og da blir det hvite vegger, parkett av et eller annet slag (liker ikke eik, men vet ikke hva vi skal ha), lysbrun sofa og pall i king size står på ønskelista (drømmer om en pall som er så stor at mannen og jeg kan ligge sammen på den foran peisen). Turkis, brunt og blått blir fortsatt hovedfargene på tilbehør, og jeg skifter sjelden ut tilbehør. Har liksom funnet mine farger og det jeg liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Farger i stuenVi pusset opp stuen i sommer og da valgte vi caffe latte og har blitt kjempe fornøyd. Før var det gamle mørke furupaneler på veggene. Vi har mørkebrunt vitrineskap og spisebord og sort skinnsofa. Panelgardinene er i farge sjokoladebrun og nougatti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farger i stuenFinstuen min er rød bestandig den, men aldri så rød som til jul
![]() |
#12 |
blid
![]() Sv: Farger i stuenVi har en veldig nøytral stue med hvite vegger, hvite bokhyller, mørkegrå sofa og litt møbler i eik. Akkurat nå har jeg rosa tilbehør (mørk rosafarge) - puter, telysestaker osv. I sommer hadde jeg limegrønt tilbehør og til jul blir det selvsagt rødt
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farger i stuenVeggene går i latte(nesten hvit) alle lister,dører osv er eggehvite.
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Farger i stuenHer har vi møbler som jeg godt kunne tenke meg å bytte ut, nye gardiner skulle jeg også hatt. Så akkurat der blir det ikke så mye bytting og forandringer.
![]() |
#15 |
Peppy!
|
Farger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Vi har mye hvitt og lyst. Offwhite sofa og lenestoler, mørke møbler blandet med hvite møbler. Acessoirer er mye i blåtthvitt og noe sølv. Hvite vegger, hvite gulv. Ingen gardiner, da vi har meget flott utsikt og ikke vil dekke den til med gardiner.
![]() |
#17 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Farger i stuenSenna: Vi har en litt lik type peis. Sambo var også mot og male den hvit,men jeg fikk han med på det tilslutt. Ble mye lysere, og han skjønte ikke hvorfor det var blitt gjort før
![]() |
#18 |
Pauset
Bytter ikke møbler jeg heller. Liker moderne design, men varierer med utrykk.. varmere farger osv på vinteren enn på sommeren. Har litt forskjellige lamper jeg bytter på med osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Farger i stuenJeg har hvite vegger, med sparklede spikerhull (ikke malt over) og hvite lister. Øverst på veggen er det en trehvit list, som jeg kan henge opp bilder på. Ellers så koster det 50 kr per spikerhull
![]() |
#20 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Farger i stuenMå bare spørre: har du malt veggene og brystpanelen i samme farge her?
![]() |
|
|