|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Jeg har kjøpt med ny julebordskjole på Noa Noa. Den er i silke i en veldig dempet grønnturkis farge med et lite sølvbroderi. Utringningen er ikke veldig stor og åpen, men den går litt langt ned, slik at litt av bh-en vil synes hvis jeg ikke syr litt eller lukker med en nål eller noe. Men hvis jeg kunen finne undertøy i en passende farge så ville det ikke gjøre noe om det vistes bittelitt. Det som hadde gått an var denne ltt vanskelige gråturkise fargen, eller lys grått/sølv siden jeg skal ha sølvsko til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Her er en grå, men den er kanskje for mørk? Finnes også i grå-grønn. Fra Ellos:
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Hm, ebay altså? Har aldri handlet noe der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Den nest-øverste Salt viser må vel passe til eller?
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Den ser ganske lik ut i fargen på bildet. Mulig at bh-en er litt mer grønn. Ville ideelt sett ikke hatt noe rosa på den, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Kan du ikke bare bruke en singlett under? Om så sort, i tynt, blankt stoff?
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Jeg handler alle mine BH-er fra Ebay for tiden. Jeg kjøper merker jeg har erfaring med, som jeg vet at passer, og betaler under 200 for de samme BH-ene som jeg betaler 600+ for hos She. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Siden du har det travelt, bør du sørge for å handle for under 200. Da slipper du at varen blir sittende fast i tollen. Det kan ta veldig lang tid. I tillegg til at det fort blir like dyrt som å handle i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Denne ser grei ut: http://www.figleaves.com/uk/fitting_...t=131&txt=5143 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Takker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Undertøy i vanskelig farge, gråturkisgrønnblå, eller sølv?!Den ser flott ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|