Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 21:28   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?

Jeg har impulsshoppet noen dyre lamper (egentlig Teofelias feil). I mitt gamle hus er lamper hengt opp via "sukkerbiter", og det har jeg lært meg. Alt annet er gresk for meg. Jeg skjønner ikke opp eller ned på det som følger med av ledninger og "tingser". Min sønn lekte Attilla med dyre produkter, det var lang kø bak meg, og vi hadde ekstremt dårlig tid, så jeg fikk ikke spurt i butikken. Jeg må vel ikke tilkalle elektriker for å henge opp noen lamper?

Lampene ser slik ut.

2 av disse

og en slik

Den ene er en utstillingsmodell og har med seg noe som muligens kan ha vært til oppheng i skinne?

På nettet finner jeg ut at

Sitat:

suspension lights are available as well as the three standing lights. They can be combined in shape and colour as desired and are switchable and dimmable. The power cable, 3 or 8 m long, is suspended from the ceiling and guided to the baldachin

Betyr det at jeg må henge flere sammen? Eller eventuelt at jeg må kjøpe hva nå enn baldakin er i denne sammenhengen?

Noen som har gode ideer?
:går og leter mer i ledningsboksene:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.