Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Knelang cardigan til å ha utenpå kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 10:57   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Knelang cardigan til å ha utenpå kjole

Noen som har sett lange (ca til kneet) cardiganer i ull eller ull/ silkeblanding noe sted? Gjerne grå eller svart. Jeg er så frossen av meg, så et slikt plagg hadde vært supert å ha over julekjolene.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 19:06   #2
daffy

daffy sin avatar

daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knelang cardigan til å ha utenpå kjole

Ingen?

Gammel 14-12-08, 19:20   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Tynn eller tykk? De har en nydelig, lang, mellomtykk ulljakke på Noa Noa. Mørk grå.

Gammel 14-12-08, 19:40   #4
daffy

daffy sin avatar

Standard

Den så jeg faktisk i dag. Kjempefin, men jeg ønsker meg egentlig en tynn.

Gammel 14-12-08, 19:59   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en tynn-tynn på H&M, tror det var Big-avdelingen. De har den i fiolett og sort. Ingen knapper, og sånn hullstrikkmønsterbordhvadetennheter nede på ermene og kanten nede.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 20:19   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg her sett en type fra Victorie tror jeg det er, de har det på Mitch eller Vic.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.