|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Svarer dere på markedsundersøkelser?Hva med meningsmålinger, telefoner fra Statistisk Sentralbyrå eller lignende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Eg svarer sjeldent eller aldri på slikt. Eg har aldri 5 minutter eller 15 minutter til overs når dei ringer.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Jeg gjorde det før, for da ble jeg litt sånn "Åh! De vil ha min mening! Jeg er betydningsfull!" Men nå er det så mange undersøkelser over alt at jeg gir beng. Jeg svarer om jeg har tid, men stort sett tar jeg meg ikke tid til det.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Nei, jeg spør om det skal brukes til markedsføring om noen vil spørre meg om noe. Skal det det så sier jeg nei. Jeg vil ikke markedsføre noe som helst for noen.
![]() |
#6 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Ja det gjør jeg. Men bare på nett.
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Jeg svarer om jeg har tid. Men jeg kjenner det irriterer meg at disse folkene fortsetter å prate om når de kan ringe meg tilbake osv når jeg veldig klart har sagt at jeg ikke har tid.(Og når man har en hylende unge i bakgrunnen er det vel ganske klart at man ikke har tid)
![]() |
#8 |
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Synes det er kjempefint å bli spurt om "hva hadde du stemt om det var valg i dag?" Kjekt å dytte frem parti(-er) en selv støtter synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Stille opp gratis for å hjelpe kommersielle aktører med reklamen og salg? Oppmuntre dem til å fortsette å ringe folk enten de vil bli oppringt eller ikke ved å svare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dramaking
![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
trenger lading
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Nei, og jeg irriterer meg hver gang de ringer.
![]() |
#14 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Jeg takker pent nei, hver gang jeg blir oppringt. Kan svare på nett, da jeg da fritt kan velge når det passer.
![]() |
#15 |
-
Tror du MMI er en veldedig, samfunnsnyttig institusjon? Innbiller du deg at denne typen undersøkelser ikke vanligvis er en del av et kommersielt salgsfremstøt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Sist gang det ringte ang en slik markedsundersøkelse så starter hun med; har du 50 minutter for å svare på en undersøkelse. Jeg bare; hæ, sa du 50 min? Ja, sa hun.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Jeg svarer stort sett ja fordi jeg i hine hårde studentdager jobbet i Norsk Gallup, så jeg føler en viss solidaritet med de arme oppringerne |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?Jeg svarer kun på poller på fp jeg. |
![]() |
![]() |
#20 |
Dramaking
![]() ![]() |
Bare konstantarer at den eneste målingen du åpenbart synes er greit i forhold til f.eks partiers oppslutning er valg. Det må du jo få lov å mene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|