Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det flere enn meg med tynne legger her? (Som også har lyst på støvletter?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 23:18   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det flere enn meg med tynne legger her? (Som også har lyst på støvletter?)

Måtte bare herme litt

Men det er absolutt et problem for meg å finne fine støveletter som ikke ser ut som fuglebad rundt leggene.
Om noen har ramlet over noen som er veldig smale i skaftet så er jeg veldig takknemlig for tips!!
Ønsker da noen av type svart og klassisk.

Gammel 13-11-08, 23:51   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det flere enn meg med tynne legger her? (som også har lyst på støveletter?)

Oi støvletttråd for meg og jo.
Slenger meg på men har ingen tips.

Gammel 13-11-08, 23:52   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere enn meg med tynne legger her? (som også har lyst på støveletter?)

Duoboots har vel skaftvidde både for veldig tynne og veldig tykke legger?

Gammel 13-11-08, 23:58   #4
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor selger de det merket?

Gammel 13-11-08, 23:58   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Duoboots har vel skaftvidde både for veldig tynne og veldig tykke legger?

Ikke for veldig tynne og korte. Jeg blir katten-med-støvlene i alt. Hulk.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 00:01   #6
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Se, det er til å få tårer i øynene av har lyst på alle

At det er prisen som står under de ser vi helt bort fra

Gammel 14-11-08, 00:04   #7
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Montro hva leggvidden min er målbånd ligger inne på soverommet hvor barnet har skjønnhetssøvnen sin.

Gammel 14-11-08, 00:12   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Se, det er til å få tårer i øynene av har lyst på alle

At det er prisen som står under de ser vi helt bort fra

Åh se her snakker vi støvletter ja.

Gammel 14-11-08, 00:18   #9
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ikke for veldig tynne og korte. Jeg blir katten-med-støvlene i alt. Hulk.

Ja, der sa du det ... slik ser jeg også ut!

Gammel 14-11-08, 00:19   #10
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh se her snakker vi støvletter ja.

:sikler:

Må bare finne vidden for å se om det kan passe ...

Gammel 14-11-08, 00:31   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Marc Jacobs har smale skafter på sine støvletter.

Gammel 14-11-08, 07:14   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Leggvarmere er løsningen her, har til dags dato aldri sett noe som ommslutter beinpipene mine.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 18:35   #13
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har også tynne legger og fant et par støvletter på Skoringen, men de har litt høye hæler da. Er et herk å finne støvletter med sånne legger....

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 18:37   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er egentlig tynne legger da?

Jeg bruker 41 i sko, og har legger på 37 cm... Sliter hvertfall med å finne støvletter som sitter, fordi jeg er så smal rett over anklene..

Sist redigert av Maxine : 14-11-08 kl 18:44.
Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 18:44   #15
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hva er egentlig tynne legger da?

Jeg bruker 41 i sko, og har legger på 37 cm... Sliter hvertfall med å finne støvletter som sitter, fordi jeg er så smal rett over anklene..

40 i sko og 31 cm der leggen er tykkest.
Og så er jeg veldig lang i tillegg, så støvletter må være høye.

Gammel 14-11-08, 20:48   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det flere enn meg med tynne legger her? (Som også har lyst på støvletter?)

Det går an å få en skomaker til å sy inn leggene på skinnstøveletter. Tror jeg betalte 300 sist jeg fikk et par sydd in. Så det er håp, selv for oss med pinglelegger! (De fra duo er fremdeles for vide for meg for eksempel, jeg bruker str 40 i sko og da er alt for stort nesten uansett).

Gammel 14-11-08, 20:59   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Sv: Er det flere enn meg med tynne legger her? (Som også har lyst på støvletter?)

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Jeg har også tynne legger og fant et par støvletter på Skoringen, men de har litt høye hæler da. Er et herk å finne støvletter med sånne legger....

Har du bilde eller navn? :vipper:

Gammel 14-11-08, 21:23   #18
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Melder meg inn i rekken av tynne legger med lite støvletter i hus..

Nå har jeg heldigvis 3 par da, ett kjøpt i København, ett kjøpt i Praha, og siste par kjøpt i Norge for maaange år siden..
Man lærer seg å ta godt vare på støvletter når man sliter med å finne nye

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 22:50   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns det er så mange støvletter som er smale nå? Duoboots har ihvertfall ned til 30 cm leggvidde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 15:59   #20
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Har du bilde eller navn? :vipper:

Finner de ikke på skoringens nettside Jeg kjøpet et par der for et par måneder siden, men glemte å se om de ennå hadde de inne i dag da jeg var der. Så et par andre som kunne se smale nok ut, de hadde to spenner på siden, som kunne strammes også, men jeg prøvde de ikke da. (Bor i nord, så det er jo ikke sikkert de finnes i andre skoringenbutikker).

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.