Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Blir du skremt av sterkt vind?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 22:38   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Blir du skremt av sterkt vind?

Jeg synes en skikkelig vinterstorm er bare herlig. Luften er så friskt etterpå. Bare husk å ta inn alle løse deler.

Gammel 25-11-06, 22:39   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du skremt av sterkt vind?

Vind er bare herlig. Dog syns jeg ikke det trenger blåse så veldig om natten. Med persienner og vinduet oppe så blir det så mye bråk.

Gammel 25-11-06, 22:40   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir ikke redd. Syns det er koselig å sitte inne og se trærne kaste seg fra side til side.

Men sier som Sitronen, vinden bråker noen ganger voldsomt om natten når jeg vil sove.

Gammel 25-11-06, 22:41   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle gjerne vært i Bodø nå som det skal blåse skikkelig.

Når jeg satt ute på Helligvær (øy utenfor Bodø kommune) og leste til eksamen. Da koste jeg meg når det blåste kraftig. Innimellom så ble jeg litt skremt, men jeg tenkte at huset har stått der i nærmere 100 år så hvorfor skulle det blåse vekk nå

Vind er fasinerende i nord. Her i sør vil jeg ikke ha for mye av den vinden dere har. Da faller trærne her....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:41   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sitron, vinduene åpne? Jeg har lukket vinduene for lenge siden, ellers ville de ha blitt knust.

Gammel 25-11-06, 22:43   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Sitron, vinduene åpne? Jeg har lukket vinduene for lenge siden, ellers ville de ha blitt knust.

Kan ikke sove med vinduet igjen. Helst skal det stå på vidt gap.

Ungen må ha ull under pysjen, ja.

Gammel 25-11-06, 22:43   #7
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Blir ikke redd, men synes ikke det er så voldsomt koselig med sterk vind heller. Liker snøføyke bedre enn regnstorm, da.

Gammel 25-11-06, 22:44   #8
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Hadde jeg vært redd sterk vind, kunne jeg ikke bodd her jeg bor.

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:47   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føler meg rimelig vandt til vind, her på vestlandskysten. Synes faktisk det er litt koselig når man hører vinden ule rundt hjørnene.

Gammel 25-11-06, 22:49   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Nordlendinger som flytter sørover, bruker å si at de savner en skikkelig vinterstorm. Det regner ikke her.
Jeg synes det er skummelt når det er blankis, regn og storm. Det blir jo så glatt.

Gammel 25-11-06, 22:52   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nordlendinger som flytter sørover, bruker å si at de savner en skikkelig vinterstorm. Det regner ikke her.
Jeg synes det er skummelt når det er blankis, regn og storm. Det blir jo så glatt.

Jeg savner ikke selve snøstormene så voldsomt, heller stemningen etterpå, med all verdens rare, svære skavler rundt om kring.

Gammel 25-11-06, 22:57   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Snø? Det har vi sjelden her. Det kom nesten en meter for noen uker siden, den er borte nå.

Gammel 25-11-06, 23:11   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i sterk vind - og uvær generelt, så lenge jeg oppholder meg innendørs.

Jeg har vært ute og gått i stummende mørke, mens det blåste orkan styrke og haglet en gang.
Jeg har aldri vært så glad for å komme hjem - og inn - noensinne.
Det var tøft mens det sto på - men fy søren så gøy å huske tilbake til!

Gammel 25-11-06, 23:13   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Her skal mange ut på moloen når det er orkan, jeg tror de spenna gærne. De synes vel det er deilig når den iskalde sjøsprøyten står over dem.

Gammel 25-11-06, 23:19   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt blir jeg ikke skremt av sterk vind. Da hadde jeg vært død for lenge siden. Vi bor slik til at en dag uten vind er sjelden kost.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 23:27   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte ut etter barnevognen her en natt, den var på tur helt på egnehjul.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 23:43   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes en skikkelig vinterstorm er bare herlig. Luften er så friskt etterpå. Bare husk å ta inn alle løse deler.

Løse deler har jeg glemt - det ene bildet på terasseveggen fløy sin vei ...

... jeg er ikke glad i å være hjemme alene, far har reist på julebordtur med gutta, det uler rundt husveggene og jeg
...

gullet er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 23:52   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Løse deler har jeg glemt - det ene bildet på terasseveggen fløy sin vei ...

... jeg er ikke glad i å være hjemme alene, far har reist på julebordtur med gutta, det uler rundt husveggene og jeg
...

Det er ingen grunn til å være redd, et bilde ut på veggen satt vel ikke så godt fast. Huset er bygd solid.

Gammel 26-11-06, 00:52   #19
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter en barndom i Nord-Norge kan jeg jo ikke bli skremt av vind! Det blåser godt i Oslo i kveld/natt, og mannen min er definitivt ikke vant til det!

Gammel 26-11-06, 02:04   #20
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Blir du skremt av sterkt vind?

Niks, det blåser godt her og jeg liker å sitter her og høre på det.

lil'c er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.