|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Vurderer å bestille disse fra Ellos |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg har de du linker til, bare i sort. De er helt normale i størrelsen, vil jeg si.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg har de og bruker de omtrent ikke for de er så himla tunge. Kjøpte de på http://www.sierratradingpost.com. Kjøpte et par andre sorel der som var mye lettere på beina som jeg bruker mest. Kjøpte et par lignende kamik til gubben og de er også mye lettere enn sorelskoa. Jeg føler meg som en klovn når jeg har på de du linker til.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg har den korte varianten av disse - og jeg synes definitivt de er små (eller iallefall smale) i størrelsen. Jeg bruker normalt sett 36/37, men i sorel kunne jeg nok med hell hatt 38. 37 er litt trange.
![]() |
#5 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?
Som jeg skulle ha sagt det selv. Orker nesten ikke å løfte bena med de skoene, har de forøvrig i svart. Ville ikke kjøpt de igjen.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?hmm da spørs det om jeg må finne på noe annet. synes de er litt kule og hadde så lyst på noen kule men likevel varme og vanntette vintersko. 40% på dem da så jeg får dem uansett for 900 kr men likevel...om de er tunge og ekle inner jeg på noe annet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
Jeg bruker 38-39 til vanlig og har 39 i disse. Kjøpte dem på xxl til ca 600 kr. Men de er ganske tunge, så jeg ville ikke hatt dem som eneste vintersko, jeg bruker et par ecco goretex til vanlig. Disse er for kalde vinterdager i akebakken med ungene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Har kjøpt vintersko på yrkesbekledning, de koster nesten kr 800,- men er gnistrende gode år ut og år inn. Skifter bare ullsåler innimellom. Og er i daglig bruk om vinteren.
![]() |
#9 |
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Kjøp Kamik i stedet for Sorel, mye lettere både for store og små .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Mine Sorel er veldig lette og gode, kjøpte dem på Zappos.com:
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg bruker mine hver dag, syns de er varme og gode. Har et yrke hvor slike sko er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Timberland har gode vintersko og støvletter. Dyre, men vel verdt det når du kan få støvletter som er gode på glatta, vanntette og fine å se på.
![]() |
![]() |
#13 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg har akkurat disse Sorel skoene. Sist redigert av Tilde : 16-12-08 kl 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
Gips-sko... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Jeg har La Crosse Ridgetop. De er de varmeste skoa jeg noensinne har hatt på føttene, men de er tunge. Størrelsen er normal. Bestilt de fra Lille Vinkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?Tror det er disse sorelskoa jeg har som er mye lettere enn caribou.
![]() |
|
|