Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 08:43   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?

Vurderer å bestille disse fra Ellos
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...yId%3d%26B%3d1

Hvordan er de i str??

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 09:16   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Sorel-sko (eller andre vintersko å anbefale)?

Jeg har de du linker til, bare i sort. De er helt normale i størrelsen, vil jeg si.

Jeg kjøpte dem på XXL (på fredag) til under halvparten av det Ellos skal ha for dem.

Gammel 16-12-08, 09:31   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har de og bruker de omtrent ikke for de er så himla tunge. Kjøpte de på http://www.sierratradingpost.com. Kjøpte et par andre sorel der som var mye lettere på beina som jeg bruker mest. Kjøpte et par lignende kamik til gubben og de er også mye lettere enn sorelskoa. Jeg føler meg som en klovn når jeg har på de du linker til.

Jeg ville ikke kjøpt de til 1500, da ville jeg heller kjøpt fra utlandet. Da jeg kjøpte så kom skoa på ca 300 kr med porto (hvis ikke jeg husker helt feil, men det var salg da). De er nok litt dyrere nå pga kursen og de har ikke så bra salg på de nå.

Gammel 16-12-08, 09:52   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den korte varianten av disse - og jeg synes definitivt de er små (eller iallefall smale) i størrelsen. Jeg bruker normalt sett 36/37, men i sorel kunne jeg nok med hell hatt 38. 37 er litt trange.

Gammel 16-12-08, 13:28   #5
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har de og bruker de omtrent ikke for de er så himla tunge. Kjøpte de på http://www.sierratradingpost.com.

Som jeg skulle ha sagt det selv. Orker nesten ikke å løfte bena med de skoene, har de forøvrig i svart. Ville ikke kjøpt de igjen.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 13:29   #6
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

hmm da spørs det om jeg må finne på noe annet. synes de er litt kule og hadde så lyst på noen kule men likevel varme og vanntette vintersko. 40% på dem da så jeg får dem uansett for 900 kr men likevel...om de er tunge og ekle inner jeg på noe annet!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:56   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Vurderer å bestille disse fra Ellos
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...yId%3d%26B%3d1

Hvordan er de i str??

Jeg bruker 38-39 til vanlig og har 39 i disse. Kjøpte dem på xxl til ca 600 kr. Men de er ganske tunge, så jeg ville ikke hatt dem som eneste vintersko, jeg bruker et par ecco goretex til vanlig. Disse er for kalde vinterdager i akebakken med ungene...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 17:02   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har kjøpt vintersko på yrkesbekledning, de koster nesten kr 800,- men er gnistrende gode år ut og år inn. Skifter bare ullsåler innimellom. Og er i daglig bruk om vinteren.

Gammel 16-12-08, 20:32   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøp Kamik i stedet for Sorel, mye lettere både for store og små ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:40   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Mine Sorel er veldig lette og gode, kjøpte dem på Zappos.com:

http://zeta.zappos.com/product/7333306/color/9800

Gammel 16-12-08, 22:11   #11
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg bruker mine hver dag, syns de er varme og gode. Har et yrke hvor slike sko er nødvendig.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:28   #12
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Timberland har gode vintersko og støvletter. Dyre, men vel verdt det når du kan få støvletter som er gode på glatta, vanntette og fine å se på.

Gammel 16-12-08, 22:34   #13
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat disse Sorel skoene.
Jeg må si jeg er fornøyd jeg da.
De er tunge, det er de, men til mitt bruk i barnehage er de perfekte.
Jeg er alltid god og varm i bena, og de er gode på glatten.
Eneste minuset er at de er tunge, men da kommer det jo an på hva de skal brukes til. (Hadde nok ikke brukt dem til en lang tur i skogen nei.)

Størrelsemessig er de helt normale synes jeg.

Sist redigert av Tilde : 16-12-08 kl 22:41.
Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:37   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Timberland har gode vintersko og støvletter. Dyre, men vel verdt det når du kan få støvletter som er gode på glatta, vanntette og fine å se på.

Gips-sko...

Jeg syntes de er veldig stive. Men de er varme og sånt da..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:38   #15
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg har La Crosse Ridgetop. De er de varmeste skoa jeg noensinne har hatt på føttene, men de er tunge. Størrelsen er normal. Bestilt de fra Lille Vinkel.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:05   #16
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Tror det er disse sorelskoa jeg har som er mye lettere enn caribou.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.