Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bruker dere siste helga før jul til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 08:37   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva bruker dere siste helga før jul til?

Ja, hva slags planer har dere for helga?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 08:40   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?

Grøtfest hos svigers, handle inn til jul, bake, hente juletre.

Gammel 20-12-08, 08:40   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Tja. Planen var å gå på grøtbesøk til gode venner i dag, og hogge juletre og grille i skogen i morgen. Imidlertid ligger det en febervarm liten gutt på sofaen, med bøtte ved siden av og blanke øyne. Antkelig blir det en kort luftetur og film i stua mens jeg pakker gavene.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 08:42   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tørke oppkast.

Egentlig skulle ungene på teater med farmor og farfar og jeg skulle gjøre siste julegaverest. Mannen skal kjøpe juletre når han blir kjørbar. I kveld skal det pakkes julegaver.

Jeg skal vaske badet og kjøkkenet og så skal det pyntes til jul. Pakke må vi også for vi flyr til Bergen på mandag.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 08:45   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å flytte.

Gammel 20-12-08, 08:47   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tørke oppkast.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Å flytte.

Jeg kan fnise når jeg har en som henger over oppkastbøtta selv, ikke sant? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes høres verst ut, men jeg tror flytting "vinner". Jeg drømte om DM og HP i natt, og det var en skikkelig rar drøm. Eller har dere flyttebil med mini-do i, DM?

Gammel 20-12-08, 08:50   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Eller har dere flyttebil med mini-do i, DM?

Har ikke alle det da?

Gammel 20-12-08, 08:50   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Vi skal ha en slags mini-julaften. Storesøstrene skal feire julaften hos moren sin, så da har vi en feiring i dag med farmor og farfar, onkel og tante, kusine og fetter. Vi skal ha ribbe Det blir nok åpnet noen julegaver også.
I morgen tar vi kanskje en tur i bassenget.

Gammel 20-12-08, 08:51   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rydde og bake.

Gammel 20-12-08, 08:54   #10
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Å flytte.

Lykke til med flytting!
Poden reiser til pappaen sin på tirsdag formiddag, så her blir det juletrepynting og grøtfest med noen venner. Vi skal ikke ha julegaveåpning, men regner med at nissen har en ekstra fin kalendergave på søndag.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 08:55   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg kan fnise når jeg har en som henger over oppkastbøtta selv, ikke sant? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes høres verst ut, men jeg tror flytting "vinner". Jeg drømte om DM og HP i natt, og det var en skikkelig rar drøm. Eller har dere flyttebil med mini-do i, DM?

Jeg har to. Og begge hadde omgangssyke i forrige uke også. Dvs, storebror forrige helg og lillebror på natt til torsdag.

Gammel 20-12-08, 08:57   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har to. Og begge hadde omgangssyke i forrige uke også. Dvs, storebror forrige helg og lillebror på natt til torsdag.

Gammel 20-12-08, 09:00   #13
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Vaske, handle, rydde, lage mat og jobbe. Og underholde ungene på best mulig måte mellom slagene.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 09:00   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nevnte jeg billetter til teater?

Jaja, jeg er glad jeg ikke skal flytte. Flyttet 18. desember for 3 år siden - med baby. Etter å ha bodd to uker hos svigers.

Gammel 20-12-08, 09:01   #15
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi hadde planer om å rydde, vaske, kjøpe juletre og bake. Minsten har nå feber på 6.dagen og så våkner hun eldste opp med vannkopper.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 09:16   #16
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kose oss med ungene, kjøpe juletre, og hente storebroren min og hans familie på Gardemoen. De flytter hjem etter over 2 år i USA.Det er helens høydepunkt.

Ja, også kommer MM sin skjønne sønn på besøk.

Gammel 20-12-08, 09:30   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Vi skal bake, pynte treet og få levert de siste julegavene.
Tror jeg må få kjøpt kalkun til nyttårsaften også, før det blir tomt.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 09:33   #18
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

I dag jobber jeg og i morgen skal vi feire 6-års dag.

Ellers blir det vel litt handling og rydding.

Gammel 20-12-08, 09:34   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag skal vi på Nasjonalteateret og se Dyrene i Hakkebakkeskogen, i morgen skal vi rydde og vaske, hente juletre, til fotografen, bake pepperkaker. Hvis vi rekker over alt da. Hvis ikke bruker vi bare mandagen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 09:34   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg jobber også i morgen. Glemte det i farta.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.