|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Hvor var Brå da jeg brakk staven?Etter mange år (les: minst 10) uten ski på beina, så kjøpte jeg altså skipakke på salg i fjor vinter. Jeg var høygravid med bekkenløsning, så jomfruturen ble utsatt til i vinter, nærmere bestemt søndag som var. Det var nydelig vintervær og jeg gledet meg veldig! Skistavene, som ikke var en del av skipakka, ble innkjøpt på OBS på lørdag, på tilbud kr 179,-.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?Jeg hadde dratt tilbake og klaget. Enten får man medhold, eller ikke. Jeg er ganske så tjukkebolla selv, men jeg forventer at skistaver skal tåle at jeg støtter meg på dem.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?Jeg klaget på en genser som røk i sømmen ved første gangs bruk. Da prøvde butikkdamen seg på at jeg nok var i rundeste laget. Etter at jeg hadde sagt mitt, fikk jeg pengene tilbake uten problemer.
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?Han var nok opptatt: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/123818
![]() |
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?Er enig at de burde tåle såpass, men om man tenker på faktisk bruksområde, så ville ikke jeg brukt så rimelige staver til "rullator" når man skal reise seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor var Brå da jeg brakk staven?
Ser den, men når man er litt noldus til å gå på ski i utgangspunktet så gikk det som det måtte gå.
![]() |
|
|