|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tilpasser tittel
|
![]() Barna og spilleautomaterNå vet jeg ikke om dette temaet er tatt opp før, men jeg spør hvertfall.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barna og spilleautomaterStorebror var veldig fascinert av spilleautomatene som blinket og lyste så forlokkende på kjøpesentrene. (Takk og lov at de er vekk nå.) Han lurte ille på hva dette var for noe spennende.
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Barna og spilleautomaterJeg har liksom vært litt redd for å si sånt også, nettopp for at barna ikke skal dømme de som faktisk bare spiller noen kroner i ny og ne. Men samtidig vil jeg jo ikke at de skal få lyst til å bruke penger på det, for de ser at andre gjør det.
![]() |
#4 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barna og spilleautomaterEr ikke alle spilleautomater borte? Kan ikke huske at jeg har sett noen på lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barna og spilleautomaterJeg sier det samme om spilleautomater, lotto, tipping og denslags.
![]() |
|
|