|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() SnåsamannenNå har vel de fleste fått med seg hvem Snåsamannen er og hvilke mirakler han har utført.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 26-12-08 kl 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SnåsamannenJeg tror på han. Og jeg tror at noen få har denne gaven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg har aldri hørt om Snåsamannen (naturlig nok, da jeg ikke interesserer meg for "det overnaturlige"), og jeg innrømmer at jeg avfeier dette kontant til det motsatte er bevist. Med det mener jeg at jeg personlig (og ikke ørten andre) må oppleve "kraften" hans før jeg tror at den finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: SnåsamannenDet kan godt hende at denne mannen har evner utover det vanlige. Jeg vet ikke.
![]() |
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: SnåsamannenNaaah, skeptisk...
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg tror på ham. Det han fortalte i VG har jeg opplevd noe av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg stiller meg sammen med forfatteren av denne kommentaren:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: SnåsamannenJeg har møtt ham jeg. "Du synes jeg er snål du" sa han. Jeg nektet, han lo og nikket. Han hadde rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg synes han virker som et interessant menneske og en jeg ville ha likt å møtt.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg vet ikke hva jeg tror. Jeg er generelt skeptisk til slikt, men folk jeg kjenner mener de har fått hjelp av denne mannen, og da er det litt vanskeligere å avfeie det helt og holdent også.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: SnåsamannenJeg tror. Uten å ha opplevd noe i nærheten selv.
![]() |
#14 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snåsamannen
Det samme synes jeg. Vet om flere som har møtt han og som i utgangspunktet ikke tror på sånt. Jeg kan ikke la være å tro når jeg selv har sett at noen av dem har fått hjelp. Og som det eksemplet jeg nevnte i begynnelsen av denne tråden. Hvordan forklare at en som har stammet i flere år slutter tvert etter et besøk hos Joralf Gerstad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glad
|
![]() Sv: SnåsamannenSkeptisk, men utelukker ikke at han har disse evnene. Svigermor forteller at hun ble hjelpt av han for mange år siden, det må jeg nesten tro på. Hun fikk boka til jul, jeg har bedt om å få låne den når hun er ferdig.
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: SnåsamannenNei, sånt tror jeg ikke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: SnåsamannenMeget skeptisk. Jeg tror mye befinner seg i folk sitt eget hode, de som ønsker at noe skal hjelpe. Som en pp sa: jeg tror det når jeg får oppleve det selv.
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: SnåsamannenJeg tror at man ikke skal undervurdere hvor mye psyken spiller inn i sykdommer, plager og eventuell helbredelse. Hadde imidlertid ikke avfeid han om han ville helbrede et par plager hos meg. Vær så god og prøv |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Snåsamannen
Skriv et brev! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: SnåsamannenNå har jeg sett 3 intervjuer med mannen og folk rundt mannen, og lest mye om han også (men ikke boka).
![]() |