Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gressenke...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 22:18   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gressenke...

...er det det det heter?

Min mann og to barn reiste til Engalnd i dag og skal være borte en hel uke.

Jeg skal skrive ferdig en semsteroppgave, ha en hjemmeksamen og en skoleeksamen. Så jeg har nok å henge fingrene i!

Men det er så stusselig her!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:20   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gressenke...

... men deilig å være hjemme alene ...
helt til du skal gå å legge deg.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:22   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har jo gledet meg til å være litt alene, å slippe og tenke på noe annet enn å hale i land semsterinnspurten.

Men jeg kommer nok til å sitte oppe om nettene og sove om dagen, kjenner jeg meg rett!

Gammel 29-11-06, 22:23   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

...men så deilig å kunne lese i ro og fred da!

Husker jeg skulle opp i eksamen, og mora til stebarna hadde krangla med typen, og sendte alle ungene hit! ..Ble rimelig stressa!! hihi, men det gikk da greit for det..

Gammel 29-11-06, 22:23   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å himmel, det hørtes fantastisk deilig ut. Jeg ble så misunnelig av å lese det at jeg nesten ville grine.

Kos deg med stillheten, bre deg ut i senga og sov godt. Ikke glem å jobbe da.

Gammel 29-11-06, 23:01   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merkelig følelse det der...

I det ene øyeblikket er det så deilig å ha fri fra mann og barn...
for så i neste øyeblikk er det stusslig og stille - og du ville gitt alt for å ha dem rundt ørene igjen.

Håper du får ei fin uke, og at det går bra med eksamnen din!

Gammel 29-11-06, 23:03   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Tusen takk.

Nå har jeg pusen på fanget, så det er ikke fullt så ensomt lenger.

Gammel 29-11-06, 23:05   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Nå har jeg pusen på fanget, så det er ikke fullt så ensomt lenger.

Det er utrolig med selskap i en katt!

Gammel 29-11-06, 23:05   #9
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hørtes helt fantastisk ut. Husker ikke sist jeg var helt alene i huset. Det
er for sjeldent.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:11   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er flott at familien lar deg studere i fred. Nå må du nyte dagene og gjør en skikkelig innstas, ikke sitte her.

Gammel 29-11-06, 23:23   #11
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det er flott at familien lar deg studere i fred. Nå må du nyte dagene og gjør en skikkelig innstas, ikke sitte her.

Der slo du spikeren på hodet gitt!

Gammel 30-11-06, 12:40   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Signerer.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:35   #13
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

lykke til med semesteroppgaven din. Kan jeg spørre hvilken rettning studiet ditt har? Pedagogisk, helse sosial?

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:29   #14
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av devon, her.

lykke til med semesteroppgaven din. Kan jeg spørre hvilken rettning studiet ditt har? Pedagogisk, helse sosial?

Lektorprogrammet på UiO. Engelsk og Samfunnsfag er mine fag.

Hvordan det?

I dag er jeg ikke lei meg lenger, har skrevet en del på oppgaven min, nå mangler jeg bare å trekke alle trådene sammen og flikke på språket.

Får middagsgjester både i morgen og søndag, så da får jeg litt selskap også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.