|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hvor lenge har sambo rett til å være irritertpå meg fordi jeg tømte ut mye pinnekjøttfett i vasken og glemte å skylle etter med varmt vann?
![]() |
#2 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertHar du forsøkt med milde bestikkelser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertnei, jeg jagde han på dør med barna og så han måtte lufte hodet sitt *hater sure/irriterte mannfolk*
![]() |
#4 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertJo, det er noe der i høgget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertJeg synes vel det får holde med en skikkelig eksplosjon og mottakelse av dyptfølte beklagelser. Så får han grumple seg ferdig for seg selv hvis han må.
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritert
vel, har han valget mellom via magen eller hakket lengre ned foretrekker han nok det siste.
![]() |
#8 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertDet kommer an på hvor mye du har gjort for å bøte på skaden i ettertid, og hvor flat du har lagt deg. Har du ikke gjort så veldig mye, har han all grunn til å være sur en stund til.
In vino veritas Sist redigert av safran : 26-12-08 kl 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertLenge, vilo jeg si. Alle vet da at det er dumt å tømme pinnekjøttfettet i vasken. Man lar fettet stivne i gryta og spar du ut og ned i matreturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertIsj, la han murre litt fra seg. Du laget da maten i går gjorde du ikke det? Bestikk ham litt senere i dag og ta på ditt søteste smil, da er han helt sikkert i godt humør igjen. |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertHvor lenge man er irritert over slikt har jo også noe å gjøre med hvor flat "synderen" legger seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritert
Du kan evt sitte øverst, så er det han som må legge seg flat? Sånn bestikkelsesmessig, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge har sambo rett til å være irritertXsena sier veien til mannens hjerte går gjennom brystkassa, men det blir kansje i overkant blodig i den søte juletid etc, og hvem skal da fikse vask og sånn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|