|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 29,57% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
131 | 70,43% |
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6328695
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei. Finner ham ikke morsom. Tror jeg husker han var morsom før. Eller kanskje jeg bare var mer umoden da?
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Otto J er vel en av de få komikere i Norge jeg ler LITE av. Jeg synes ikke han er særlig morsom, han "treffer" meg sjelden.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Han er vel forholdsvis uspiselig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes ikke han er morsom. Jeg liker humorister som kan bruke litt selvironi og ikke bare skal være morsom på andres bekostning hele tiden.
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Som regel synes jeg han er ganske festlig, ja. :dårlig humor:
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg liker ham ikke. Ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Ja, jeg synes også han var morsommere før. Han er litt "oppbrukt"?
![]() |
#18 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Det var det jeg også tenkte. Han er gammelt nytt, men jeg har absolutt ledd en del av ham. Må jeg velge i pollen, så må svaret bli ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Ja, det syns jeg. Han er en av de veldig få komikerne vi har som tør å fleipe med nynazister, og det i seg selv er så bra at jeg tilgir at han "tramper uti" av og til (nå kan jeg ikke huske episoder der jeg syns han har gått over streken, men det fins sikkert det også).
![]() |
#20 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes han er morsom, og han har masse selvironi - viste det til gangs på showet sitt. Denne siste i forhold til lopper og lus, den er på kanten, men jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt over at talsmenn for jøder alltid skal tolke alt i verste mening. Mannen sitter ikke å støtter et nynazistisk syn, han drar en spøk langt, han overdriver veldig.
![]() |
|
|