|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() 4 av samme gave - kan de byttes?Snuppa hadde et veldig stort ønske til jul; kassaapparat. Gleden var stor da hun pakket ut det første. Hun ble også glad for de tre neste, men skjønte selv at hun ikke trengte så mange. Hun har nå valgt ut ett og de 3 andre ligger i boden.
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Kan nesten garantere deg at du må finne en butikk der de har akkurat det kassaapparatet du vil bytte. Tror ingen butikker tar i "retur" varer/merker de ikke fører.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Så lenge de har det merket i butikken har jeg aldri opplevd å ikke få bytte. Har til og med fått byttet salgsvarer på Strømmen siden de fortsatt hadde varen i butikken. Hadde selv kjøpt et stort playmo sjørøverskip på salg da lillegutt fikk "Den sorte dame" til bursdagen av farmor. Fikk byttet uten problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Butikken må nok føre varen for at du skal få byttet ja.
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Jeg ville tatt meg en tur i lekebutikkene i nærheten og notert meg hvilke merker lekeapparat de fører - og så tatt med riktig leke til riktig butikk for å bytte.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Så jeg må ta med meg alle de tre nesten identiske kassaapparatene på en turne til byens (ganske mange) lekebutikker? Og så håpe at jeg blir kvitt noen underveis? Hjelp.
![]() |
![]() |
#7 |
strikker
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Kan du ikke ringe og høre med butikkene da?
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Jeg hadde sikkert spart paa dem og gitt dem i gaver til andre barn. Hvis de saa helt nye ut, mener jeg, altsaa ingen revet i stykker emballasje og saann, mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Hvorfor kan man ikke gi kassaapparat til ettåringer? Poden arvet mitt gamle fra Fisher Price, og han har lekt med siden han var ett.
![]() |
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Selvfølgelig kan 1 åringer få kassaapparat.. har en knappegal 18mnd gammel gutt som godt kunne hatt det. Vi ønsket oss faktisk det. Men fikk bare alt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
strikker
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Ja, selvsagt kan man gi gavene videre. Hvorfor ikke.
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?
Ja?
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Jeg lurer på om det vanker kassaapparat på samtlige av snuppas venner i bursdagspresang en stund fremover, og så får vi ta snuppa til en lekebutikk og gi henne en ordentlig gave som erstatning.
![]() |
![]() |
#15 |
strikker
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Kassaapparat er stas da.
![]() |
#16 |
Øyboer
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Du får ta bilde så kan vi hjelpe og si hvilke butikken som selger de forskjellige |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Ettåringenes foreldre ga oss ett av kassaapparatene, og jeg tror ikke de vil synes det er noe særlig å få to tilbake. De er litt for avanserte til å være interessante for ettåringer. Knerten her har prøvd å spise snuppa sitt, men ellers er han ikke klar for noe kassaapparat.
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Spiller ikke noen rolle om det er kjøpt i Nord-Norge. Regner med de ikke har noen sære merker der oppe som ikke finnes på Østlandet
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: 4 av samme gave - kan de byttes?Storesøster fikk en bok av mormoren sin som hun hadde fra før. Det vi gjør er at hun "selger" gaven til oss for en sum penger som hun kjøper seg noe nytt for, og så bruker hun de pengene på å kjøpe noe til seg selv. Vi bruker boken som en gave i bursdagssammenheng. Storesøster skal i bursdag allerede 3. januar, så da har vi den å gi bort. Så lenge vi uansett kjøper de gavene de gir bort som bursdagsgaver, fungerer jo det fint! |
![]() |
![]() |
|
|