Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Koseprater du/dere?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 00:02   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koseprater du/dere?

Sånn: "Heeei puuuss... "...."lille jenta/store gutten miiiin.... " "nåååååw.... du er skjønn og løveli hønnibønni... "...

Dere skjønner tegninga?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:04   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseprater du/dere?

Nei. Til voksne eller til barn, mener du? (Svaret er nei uansett.)

Gammel 06-01-09, 00:04   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan ikke fordra å høre at andre gjør det, så jeg gjør det ikke.

...så lenge andre kan høre meg, iallfall..

Gammel 06-01-09, 00:05   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Det er heller, heller sjeldent. Så sjeldent at jeg ikke kan huske om jeg i det hele tatt har gjort det annet enn på kødd.

Gammel 06-01-09, 00:06   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:07   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:08   #7
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får helt angst av det. Vet ikke hva jeg skal svare når jeg får servert sukkersøtt kliss, og føler enkelte forventer slikt i retur.. hvis man ikke leverer, så er man ikke interessert..

En som kalte meg "lille venn" på andre date en gang... da døde jeg nesten.

Gammel 06-01-09, 00:09   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Koseprater du/dere?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:12   #9
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Koseprater til barna mine - kaller dem snuskerusk og sånt, men IKKE til mannen min. Hvis han "koseprater" til meg så vet jeg at det bare er for å erte....

Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:55   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Har jeg kosepratstemme er jeg stort sett alltid spydig.

Gammel 06-01-09, 00:58   #11
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sier jeg "Hei pus" til mannen mener jeg det ironisk. Men jeg koseprater til Ekornungen, eller det vil si at jeg gir han kosenavn.

Gammel 06-01-09, 01:00   #12
Joika
Pauset

Standard

Snakker definitivt om voksne.

Gammel 06-01-09, 01:02   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, niks. Det må være på tull hvertfall.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 01:13   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle jeg mot all formodning møte en ny mann, og han hadde kommet med ord som Pusen min og tilsvarende tror jeg at jeg hadde løpt.

Gammel 06-01-09, 01:47   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ikke annet enn for å være spydig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 02:15   #16
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir mer griseprat enn koseprat, for å være ærlig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 05:50   #17
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Bare for å erte i såfall. Som i ååååhh, er du så sinna du a lille plutti plutt. Men vi har et eget språk/tone/ettellerannet mellom oss to da. Men det er ikke noe babystemme uten r'er nei.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 06:22   #18
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 07:19   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke med "babytonefall", men kan godt finne på å kalle mannen for både pus, skjønnas og elskling. :klissete:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 07:50   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

JEg trodde det var barna det var snakk om, det kunne jo ikke falle meg inn å prate sånn til gubben!?

Jentene mine derimot får litt av mammas løøøøv servert på denne måten: "hei lille snuskeruska mi, du er jenta til mamma du ja, å, så deilig å få en kos fra deg lille venn" på sånn hinsides tåpelig tonefall.

Guri, kanskje jeg skal kutte det ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.