Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du siste timen av året?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 23:02   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hva gjør du siste timen av året?

Antakelig er jeg den eneste som er innom så sent en nyttårskveld, men om flere skulle stikke innom en tur vil jeg bare ønske for deg at den siste timen av året blir flott! Selv skal jeg bruke den til å trylle i meg enda mer konfekt før jeg stuper i seng!

Gammel 31-12-08, 23:07   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du siste timen av året?

Siste timen av året tilbringer jeg i sofaen, med unevnelige mengder sjokolade, og et glass iskald cola zero. Har vært borte i selskap, men jeg reiste hjem og la ungene rundt 22, og har latt mannen ta seg av festlighetene for oss begge i kveld.

Et godt nytt år til alle sammen!

Gammel 31-12-08, 23:12   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har vi hatt besøk frem til nå. Nå er alle gått hvert til sitt. Ungene får på pysj og pusser tennene. Om en halvtimes tid går vi ut, klar for fyrverkeri og nyttårsgreier. Så er det bare å vrenge av ungene yttertøyet når vi kommer inn og hive de i seng.

Gammel 31-12-08, 23:13   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Godt nytt år herfra også!
Jeg og gubben sitter og hører på alt fyrverkeriet ute, mens 2 av hundene er neddopet.

Gammel 31-12-08, 23:14   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Godt nytt år til dere alle her inne.

Jeg røyker en del akkurat nå, for nå er det snart slutt på røykingen.

Gammel 31-12-08, 23:17   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Så jeg er ikke helt alene her inne, altså!

Ute smeller det en rakett av og til, mens vi er ferdige for noen timer siden. Vi holdt oss til stjerneskudd, helt passelig for en på 6 år og en på snart 4 år. Minsten syntes det var i det skumleste laget, men var veldig stolt da han turde å holde en selv.

I morgen venter jobb så kvelden blir kort.

Gammel 31-12-08, 23:20   #7
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er ungene oppe enda, de leker veldig godt sammen akkurat nå, alle skal være med ut å se på fyrverkeriet.
Min datter og kjæresten har vært her å spist middag i kveld og akkurat reist hjem nå.

Gammel 31-12-08, 23:23   #8
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Tørker spy. Akkurat som jeg har gjort hver eneste dag i to uker.

Gammel 31-12-08, 23:25   #9
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Uff, synes så synd på de stakkart dyrene som er redde i kveld! Vår digre klædd av en hund ligger på ryggen og snorker, så det spørs om han skjønner at det smeller noen raketter i kveld. Han pleier ikke å reagere, men det er første året mannen ikke er sammen med han når rakettene sendes opp, så jeg er spent på om han tar det annerledes nå.

Hmf... Tomt for sjokolade allerede? Har de store Stratosplatene plutselig blitt mindre nå eller?

Gammel 31-12-08, 23:26   #10
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Tørker spy. Akkurat som jeg har gjort hver eneste dag i to uker.

Uffda! Det hørtes kjedelig ut og bringer vage minner om det samme noen år tilbake da vi hadde omgangsykejul to år etter hverandre. Jeg begynte nesten å tro at det var vår måte å feire jul på....

God bedring!

Gammel 31-12-08, 23:28   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Spiser Dumle karameller, drikker rødvin, snuser og koser meg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 23:29   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen, eldstejenta og svigers har gått mot et utsiktspunkt for å se på det kommunale fyrerkeriet. Minstemor er trøtt og vil ikke ut, så vi holder oss hjemme og ser fyrverkeri fra verandaen. Passer meg utmerket

Vi har spist tapas og store mengder sjokolade tidligere i kveld. Nå spiller minstemor Nintendo DS og jeg sløver med pcen på fanget. Når de andre kommer hjem igjen og ungene er i seng og svigers sendt hjem, så blir det musserende vin på mannen og meg

Måtte 2009 bli et godt år for alle FPere! Godt nytt år!

Gammel 31-12-08, 23:29   #13
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Hmf... Tomt for sjokolade allerede? Har de store Stratosplatene plutselig blitt mindre nå eller?

Det er nå du skal skylde på barna, !

Gammel 31-12-08, 23:32   #14
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det er nå du skal skylde på barna, !

De som har sovet søtt i halvannen time mener du?

Smart! Når mannen etterlyser den sjokoladen i morgen, sier jeg bare at ungene delte den før de la seg!

Gammel 31-12-08, 23:35   #15
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

De som har sovet søtt i halvannen time mener du?

Smart! Når mannen etterlyser den sjokoladen i morgen, sier jeg bare at ungene delte den før de la seg!

Gammel 31-12-08, 23:41   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Gammel 31-12-08, 23:43   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her snør det voldtsomt nå så vi kommer nok ikke til å se så veldig mye fyrverkeri

Gammel 31-12-08, 23:46   #18
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sitter i sofaen og vurderer frem og tilbake om jeg skal legge meg nå, eller vente til over 24.
Ungene sover, mannen er på jobb... Noen som sa godt nytt år??

Jaja... fikk da spist god mat i dag også. Spent på om barna sover seg igjennom herligheten. Snør gjør det også, ingen vits å forsøke seg på fine fyrverkeribilder heller.

Gammel 31-12-08, 23:47   #19
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Her snør det voldtsomt nå så vi kommer nok ikke til å se så veldig mye fyrverkeri

Her er det klart og fint ute,men der er minus 16 grader.

Gammel 31-12-08, 23:48   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Spiser sjokolade og ser på Grease.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.