|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg blir snart sprø av den ene hunden minEt eller annet vi hun ha. Men jeg aner ikke hva.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minNei, hun er sånn. Noen ganger er hun ekstra masete.
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minHvis hun har opplevd at hun får oppmerksomhet på dårlig oppførsel (f. eks. mat når hun tigger) så er det ingen grunn for henne å slutte med nettopp den oppførselen.
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minNei, hun blir ikke aggresiv, det tør hun ikke. Hun har fått streng beskjed om å la ham være. (Han er en gutt)
![]() Sist redigert av kisha : 21-07-07 kl 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden min
Feil, feil, feil!!! Det er en myte at man ikke kan lære gamle hunder nye kunster! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minDet eneste hun leker med er brødskiva om morgenen. Det kaster hun rundt omkring som et jakttrofe. Hun har en tendens til å legge den i senga mi.
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minPrøv å bruke en brødskive som belønning når dere trener! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minBTW: Hvis du går på www.hundesonen.no vil du få mange flere svar-alternativer og masse gode råd på hvilket som helst problem du måtte ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minJeg får prøve. Det er mange år siden vi har hatt valp i huset. Den yngste er 3 år, og hverken tigger, bjeffer eller syter (avataren). Det er forskjell på hunder.
![]() |
#12 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minDet er stor forskjell på hunder sine personligheter, akkurat som oss mennesker. Jeg merker på min at hvis det har vært dårlig med turgåing (har nemlig inngjerdet hage) Så blir den utrolig slitsom, og gjør alt for å få oppmerksomhet. Skjønner da at jeg har meg selv og takke, så når vi er flinke å gå på turer, så er hunden også mye mer rolig. Hvis hunder blir understimulert så blir de ofte utrolig slitsomme. Men nå har jo din en viss alder, og det kan også være litt av årsaken. Du får holde oss oppdatert hvis du finner på noe smart som virker. Lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minDenne hunden har skremt mange i familien som ikke er vant med hunder. Hun er litt skarp, men god som gull. Hun har alltid bjeffet mye, forstår ikke hysj. Da blir hun bare verre.
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minFår hunden nok mental stimuli? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minNå har hun lagt ved føttene mine i hele kveld mens jeg har sittet ved pc-en. Så fort jeg reiser meg og går en meter, spretter hun opp og følger etter.
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minHvordan går det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minInnbilt graviditet? Er det hele tida eller kun i perioder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir snart sprø av den ene hunden minDet går bedre. Vi har hatt en del alenetid, hun og jeg. Det ser ut til å ha hjulpet.
![]() |
|
|