Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

24 - sesong 7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 10:16   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

24 - sesong 7

Ifølge IMDB vil første episode av 24, sesong 7, sendes i USA 11. januar.

Men jeg ser også at både episode 1 og 2 skal gå den datoen, og så går episode 3 og 4 dagen etter?! Jaja, jeg klager ikke jeg.

Sist redigert av Dixie Diner : 02-01-09 kl 10:29.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 10:26   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 24 - sesong 7

Guniss; 24 - Redemption er visst på DVD:

http://en.wikipedia.org/wiki/24_Redemption

Den bør alle få med seg før de ser sesong 7, den handler altså om det som skjer mellom sesong 6 og 7. Jeg lastet den ned på tvtorrents, den var helt RÅ!

(Kilde: youtube.com)

Gammel 02-01-09, 11:19   #3
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har hele høsten sett på 24. Har lastet ned alle sesongene og holder nå på med sesong 6. Synes serien er kjempebra og de har vært utrolig dyktige til å finne på nye ting og fortsatt å gjøre serien spennende. Jeg var litt vemodig når vi startet på sesong 6 for noen dager siden, siden jeg trodde det var siste sesong. Men så fant jeg ut at det kommer jo sesong 7 nå!

Gammel 02-01-09, 11:33   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sesong 7 som kommer til Norge når de starter opp igjen her også? Har ikke de pleid å bare sende noen uker etter USA? Gleder meg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:19   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jo det er sesong 7 som begynner her også. Aner ikke når.

Gammel 04-01-09, 06:10   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mange sesonger har blitt sendt her i Norge? Er usikker om jeg har sett alle. Er jo rimelig fan selv, så jeg burde ha oversikt....
Kan noen ta et lite resymè for meg hva de forskjellige sesongene gikk ut på?
Man kan vel ikke sende ses 7 i Norge før ses 6 er sendt her vel?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.