|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Jeg skjønner ikke greia med å sitte så sabla lenge på do. Jeg går inn, do my thing og går ut igjen. Mannen derimot setter seg godt til rette med blader eller nintendo DS. Nå er det nødvendigvis ikke slik at alle menn sitter lenge på do, men det gjelder samtlige jeg kjenner (far, bror, kjærester osv). Er det en mannegreie?
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Naturen må gå sin gang. :zen:
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Mannen sitter ikke så lenge på do.
![]() |
#5 |
kall om benen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?JA! jeg tror det er en manneting. Min er helt lik, og han setter seg også godt tilrette når det passer som minst. F.eks. når jeg skal lage middag og har to stykker som henger i kjolene og maser. Da MÅÅÅÅ han på do og kommer tilbake når middagen er ferdig. GRRRRR!
![]() |
#6 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Dette er helt klart en manneting ja
![]() |
#7 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Definitivt en mannegreie. :Oppgitt:
![]() |
![]() |
#8 |
Frafallen
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?
Rendyrket overlevelsesstrategi. Han lukter og ser at neste måltid ikke er langt unna, og sørger umiddelbart for å gjøre plass til det.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Hos oss er det en dameting. Jeg leser på do. Vi har bokhylle. Annet skulle tatt seg ut.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kall om benen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Jeg er sånn superrask do-gåer, kjapere enn kjapest uansett hva jeg skal. Så mannen har litt problemer med å slå meg der ja, men han sitter ikke lenge han heller.
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Hvis det er en manneting å sitte lenge på do, er jeg en mann.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Manneting - Dummeste jeg har hørt.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Ikke bare en mannegreie. Når jeg blir lei av familien tar jeg med meg fagtidsskrifter og påstår at jeg må holde meg oppdatert og forsvinner på do til det har blitt rolig igjen der ute. Det samme gjør mannen min, så det er viktig å være kjapp for vi har bare ett do og den som er for sen brenner inne med en psyko to-åring.
![]() |
#16 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Har aldri forstått hvorfor det er så stas å sitte i møkklukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?Det er jo det eneste stedet man får være i fred om man har små barn. Mye brukt av Skvetten da Plutten var liten. |
![]() |
![]() |
#19 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det en mannegreie å sitte lenge på do?En mannegreie tror jeg også. Mannen min bruker i hvert fall en evighet. Jeg går også inn, gjør mitt og går ut. Hender jeg leser litt på do, men sitter sjelden lengre enn akkurat den tiden jeg trenger.
![]() |
|
|