|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Hvor finner jeg lange gardinstenger?Jeg trenger gardinstenger til stuevinduer som tilsammen strekker seg over 4 meter, eller vel så det. Hvor finner jeg det? Har vært på IKEA, Kid og Princess, men de har ikke så lange.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?
Du må spørre i butikkene.
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03 Sist redigert av gullet : 16-01-09 kl 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?Morsomt, for jeg satt her om dagen og tenkte på akkurat det samme.
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?Jeg trodde faktisk ikke man kunne skjøte, for mannen har vært på IKEA og spurt om nettopp dette. Men det kan hende det gjaldt akkurat for de stengene vi tenkte å kjøpe da.
![]() |
#6 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?Vi har en vegg på 5 m som skal ha gardiner - jeg gikk innom princess - de sa da at man kunne kjøpe 2 av de lengste gardinstengene og sette dem sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?
Jysk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg lange gardinstenger?Jeg kjøpte rundstokk på trelasthandel, der selger de i metervis.
![]() |
|
|