|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ellos-størrelserJeg trenger seriøst noe nytt, og er inne på josefson/ellos. Er det noen som vet om størrelsene er små eller store?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Ellos-størrelserTja... Jeg har bestilt litt derfra, og det har variert veldig i størrelsen. Det meste har nok heller vært litt stort enn litt lite. Jeg er også 34/36, og i tunika og cardigan ville jeg nok ha satset på at det var den rette størrelsen hos Ellos også. Bukser er jeg litt mer i tvil om, for jeg "trekker" litt mer i nedre halvdel.
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ellos-størrelserVarierer litt ja.. er jo mange ulike merker der også nå. Både kjente og ukjente.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ellos-størrelserNå snakket jeg med ei på jobben som har svart belte i josefson-shopping, og hun sa størrelsene var SMÅ!
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ellos-størrelserMja.. Jeg fikk en topp fra Ellos nå, i str 46 som var litt trang. Og så har jeg en topp/tunika i 42/44 som passer.. Så som sagt. Man må nesten prøve.
![]() |
#6 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Ellos-størrelserDe overdelene jeg har bestilt fra Ellos har vært store i størrelsene.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Ellos-størrelserMin erfaring er at josefsson str er små og ellos sine er store |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|