|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Barnehagen skal på skøytetur på onsdag, og vi har ikke fått tak i skøyter til guttungen. Vi har vært på diverse sportsbutikker, men det er utsolgt alle steder. Har noen sett skøyter i str 26 noen steder i Oslo eller Bærum? Eventuelt, er det noen som har et brukt par å selge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Tusen takk Joika, det var snilt av deg! Jeg tror str 27 er altfor stort, han bruker str 25 i vinterstøvler. Men dersom jeg ikke klarer å få tak i noe mindre vil jeg veldig, veldig gjerne ha de i bakhånd, hvis det er ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Jeg så de hadde skøyter på Europris, hvilken str. aner jeg ikke, men er du desperat er det kanskje verdt turen innom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Blir knapt med tid å sende i morgen, ellers skulle du fått våre. Hadde du bare sagt fra i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Helt greit det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Hvis de skal til ishall har de som regel utleie av skøyter i diverse str.
![]() |
#9 |
ræv med ører
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Jeg antar at danseskøyter ikke er særlig aktuelle, ellers kunne du fått et par av meg, hvis du holder til i Oslo...
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Ville kjøpt Joika sine. Storebror bruker 27 i vintersko, men har strl 30 i skøyter. God plass til sokker (og enda litt til) men går fjellstøtt på isen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Samme her - 25 i sko, men 28 i skøyter går helt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Da stiller jo saken seg annerledes, jeg visste ikke at skøytene burde være så mye større enn skoene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Skøytene er ofte litt snaue i størrelsen.
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger skøyter str 26 innen onsdag, og det er utsolgt overalt!Jenta vår har 25 i vintersko og måtte ha 29 i CCM sine skøyter. Hun har de nok til neste år også, men de var mindre en sko altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|