|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som har Billy-bokhylle her?Jeg har lyst til å kjøpe 2 Billybokhyller med vitrinedører til, men mannen mener de er så lealause. Han hadde de for over 10 år siden, så han innrømmer at de selvsagt kan ha bedret seg fra den gangen.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Jeg har 20 år gamle Billy-er, ingenting i veien med dem.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Ikke lealause. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Han har nok ikke montert de riktig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Så bra da!
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Mulig de blir lealause hvis man klatrer i dem jevnlig, men ellers er de stabile og fine. Man bør montere dem fast i veggen, da, men det er i tilfelle klatrelystne barn. Man kan også skru dem fast i hverandre (krever kanskje litt handy-ferdigheter), da er man sikret at de står heeelt rett inntil hverandre.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Våre Billy-vitrinedører er ikke lealuse, men det skal sies at de er lite brukt, da. Det er jo vinglass og sprit som skjuler seg bak dem, og den delen av interiøret ligger litt brakk, kan man si.
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?
Har heldigvis ikke så klatrelysten unge, enda. Men vi skal få festa de i hverandre. Har handyman som har laget egen kjøkkenøy med deler fra Ikea!
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Vi har masser av billy-hyller. Mannen gjorde et godt forsøk på å ødelegge dem under montering :fres: Han skal i hvert fall ikke lese bruksanvisningen eller høre på sin kone som har montert et ikea-kjøkken helt alene.
![]() |
![]() |
#10 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Finnes ikke lealause nei. Lykke til med overtalelse og handel!
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?
Hehe, vi skal ha bøker og dvder i hyllene. Og esker med ditt og datt. Grunnen til at jeg vil ha dører på er pga støvet. De hersens bokhyllene tiltrekker seg såå mye støv at jeg blir helt koko!
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Har heller ikke erfart at de er lealøse. Men det er jo smart å etterstramme sånne møbler, generelt sett. (dog er vel ikke bokhyller de møblene som er mest utsatt for bevegelser etc.)
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Jeg var også skeptisk til hyllene, men kjøpte -og monterte selv. Den er nok litt vinglete, men det har nok med montøren å gjøre.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Vi har endel Billy-hyller hjemme, og de er stappfulle av bøker. Jeg har ikke merket at de har rikket seg så mye som en millimeter. Vi har de både med og uten vitrinedører.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Altså, de 80-hyllene vil nok sagge litt om de får for mange bøker. Og hvis de flyttes med bøker i, har jeg hørt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Vi har mange Billy-hyller og ingen er lealause.
![]() |
#18 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Billy her, og ingen er lealause, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?I love Billy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Billy-bokhylle her?Har akkurat sånne du vil ha,de er ikke lealause nei.Kjøpte de i 2003.
![]() |
|
|