|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
![]() Nintendo Wii - fitNoen som har prøvd og har erfaring? Lurer litt på om jeg skal ønske meg til bursdagen, - eller om dette blir nok en ting som er veldig gøy i begynnelsen, men som blir liggende i en hylle eller et skap etter at den første morroa har laget seg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo Wii - fitHar den ikke, men Poden og jeg har nå satt opp en arbeidsplan for Poden så han skal "jobbe" hjemme og tjene penger så vi skal spleise på Wii fit.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitWii Fit er kjempemorsomt, og man kan trene seg svett, men jeg er usikker på den faktiske treningsverdien. Uansett er det bedre enn å sitte i sofaen...
![]() |
![]() |
#4 |
Javel
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitSvogeren min fikk dette til jul, og de koblet det opp hos oss for testing. Synes det virker knallkjekt jeg. Vi hadde det iallefall utrolig morsomt. Om treningseffekten er der vet jeg ikke, men det er jo som sagt før, bedre enn å sitte i sofaen. Og vi fikk iallefall trimmet lattermusklene. En slik står absolutt høyt på ønskelisten min.
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo Wii - fitJeg har akkurat koblet opp wii'en hjemme.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitJeg har det, og har brukt det mye.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitJeg har også Wii Fit, kjøpte det i sommer.
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitJeg har det, brukte det utrolig mye i starten, men har ikke brukt det på en stund nå, men det skyldes at all ledig tid (skal) brukes på skolearbeid ikke spill/trening. Regner med jeg tar det i bruk igjen om ikke så lenge. For det er gøy ja.
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo Wii - fitJeg syntes det ser super morro ut, så her ligger den øverst på ønskelisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nintendo Wii - fitVi har Wii fit og syns det er gøy.
Lenke til spillet?
![]() |
|
|