Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lille Vinkel Sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 15:48   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel ned

Lille Vinkel Sko

Sko fra lillevinkel.no til kr 1500 (på salg!):

Totalt forskjellig farge. Den blasseste er tydelig brukt mye (trolig utstillingsmodell?), og har et par flekker foran på skoen (ikke så tydelige på bildet). Ser de ikke på skoene før de pakker de, eller?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 15:53   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Lille Vinkel Sko

Kjipt. Du får sikkert pengene igjen, men det spørs jo om de klarer å finne et annet par i samme størrelse, når de er kjøpt på salg. Og de var utrolig fine!

Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 16:01   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha pengene igjen, inkludert porto for tilbakesending. Det at de sender fra seg noe som dette, gjør at jeg ikke kommer til å handle fra de igjen.

Gammel 10-01-09, 16:05   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gosj, det var skikkelig dårlig. Dei må jo ha sett på dei når dei la dei i eska.

Gammel 10-01-09, 16:11   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ojsann, det var skikkelig dårlig! Og dumt, for skoene var virkelig lekre.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 17:29   #6
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte Hunter gummistøvler derfra, og da klarte de å sende en støvel i 38 og en i 39!
Og når jeg ville bytte dem så de at de ikke hadde flere igjen!
Det gikk greit til slutt, men det tok noen uker før jeg hadde de støvlene jeg hadde ønska meg så lenge ...
(Jeg betalte ikke porto selv)

Gammel 10-01-09, 17:37   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Lille Vinkel Sko

Så kjipt da.
Jeg har derimot alltid vært veldig fornøyd med service og sko derfra, både jeg og mannen. Vi har handlet endel der begge to i mange år, vi liker den butikken.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 17:39   #8
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg skal ha pengene igjen, inkludert porto for tilbakesending. Det at de sender fra seg noe som dette, gjør at jeg ikke kommer til å handle fra de igjen.

Jeg skjønner at det litt kjipt å få sko med to forskjellige farger, men allikevel. Aldri handle defra igjen, fordi du har vært uheldig engang. Det er vel å overreagere, eller?

Gammel 10-01-09, 17:45   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg skjønner at det litt kjipt å få sko med to forskjellige farger, men allikevel. Aldri handle defra igjen, fordi du har vært uheldig engang. Det er vel å overreagere, eller?

Ja, det er litt kjipt og skaffer meg masse merarbeid. Det er da fullstendig opp til meg hvordan jeg vil reagere på noe sånt og jeg sier ikke at jeg oppfordrer alle til å gjøre det samme. Jeg mener nettbutikken da, for jeg synes det tyder på at de har dårlige rutiner. Butikken på Majorstua kommer jeg nok sikkert til å handle på igjen.

Gammel 10-01-09, 17:52   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Helt utrolig.
Synd, for skoene var virkelig lekre.

Jeg hadde glatt gjort det samme om jeg ikke var fast kunde og visste det var en glipp. (Har aldri handlet hos Lille Vinkel Sko bare så det er sagt.)

Derfor er det utrolig viktig å kontrollere og kvalitetssikre alt man sender fra seg, det er ikke gitt at man får en ny sjanse om man gjør en feil.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 17:53   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så kjipt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 17:56   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig og så irriterende. Skoene er veldig lekre, men ikke når det er to forskjellige farger. Send bilde, og be dem sende deg et par nye, og refundere portoen hvis de vil ha disse i retur.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 17:57   #13
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Så kjipt!

Jeg har handlet derfra masse ganger over flere år og er strålende fornøyd med servicen. I høst kjøpte jeg støvletter, der den ene var så trang at foten ikke gikk ned i. Sendte tilbake og penger for portoen kom rimelig kjapt inn på kontoen, samt nye sko.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 18:13   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Skjønner godt at du blir irritert!
Synes du burde få et annet par til redusert pris som kompensasjon

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 18:16   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, nei? Hvorfor i all verden kaller du det å overreagere? Når det er så mye annet bra å ta av ville jeg aldri kastet bort verken tid, penger eller energi på å handle fra en nettbutikk som ikke kvalitetsjekker det de sender ut til kundene sine.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 18:26   #16
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eh, nei? Hvorfor i all verden kaller du det å overreagere? Når det er så mye annet bra å ta av ville jeg aldri kastet bort verken tid, penger eller energi på å handle fra en nettbutikk som ikke kvalitetsjekker det de sender ut til kundene sine.

Jeg syns ikke det tar så lang tid å sende tilbake et skopar som har fått feil farge. Så, ja, jeg syns det er å overreagere når man sier at man aldri vil handle i den butikken igjen. Det er menneskelig å feile. Det har sikkert vært hektisk i disse salgstider, og da har det vel gått litt fort for en stakkars ansatt.

Hvis dette hadde vært et vanlig problem for denne butikken, så hadde jeg skjønt HI. Og, det kan jo hende. Jeg har ikke handlet så mye derfra, så det tør jeg ikke å si noe om.

Gammel 10-01-09, 18:41   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Jeg syns ikke det tar så lang tid å sende tilbake et skopar som har fått feil farge. Så, ja, jeg syns det er å overreagere når man sier at man aldri vil handle i den butikken igjen. Det er menneskelig å feile. Det har sikkert vært hektisk i disse salgstider, og da har det vel gått litt fort for en stakkars ansatt.

Litt tid tar det. Tur til postkontoret, følge med om pengene kommer inn på konto, jeg bør vel ringe og si fra. Dessuten, jeg har da virkelig ikke noen plikt til å gi de en sjanse til? Jeg gjør det ikke for å straffe de, jeg gjør det fordi jeg synes dette var unødvendig og irriterende, og kjøper heller sko andre steder.

Gammel 10-01-09, 18:48   #18
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig kjipt!Håper det ordner seg rimelig raskt.Du kan ikke sjekke i butikken på Majorstua om de kan hjelpe deg,om det er en kjede dette?Kanskje du kan bytte skoene der viss de er veldig greie?

Gammel 10-01-09, 18:54   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dette hadde vært et vanlig problem for denne butikken, så hadde jeg skjønt HI. Og, det kan jo hende. Jeg har ikke handlet så mye derfra, så det tør jeg ikke å si noe om.

Det er ikke feil farge, de er i forskjellige farger. Ganske vesentlig forskjell, spør du meg. Jeg synes det er elendig kundeservice, og ser ikke helt poenget med å "vende andre kinnet til" når man liksågodt kan velge en annen nettbutikk man er fornøyd med og kan stole på.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:09   #20
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er ikke feil farge, de er i forskjellige farger. Ganske vesentlig forskjell, spør du meg. Jeg synes det er elendig kundeservice, og ser ikke helt poenget med å "vende andre kinnet til" når man liksågodt kan velge en annen nettbutikk man er fornøyd med og kan stole på.

Man gjør en feil, og da er det elendig kundeservice? Man må kanskje ta en telefon for å høre hvordan de vil løse problemet før man kritiserer dem så voldsomt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.