|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Bedre sexliv for småbarnsforeldreSom relativt nybakt tobarnspappa har jeg gått og undret på hvordan man kan få fart på sexlivet igjen. Det er jo så mange hensyn man må ta. Fruen sliter både med det ene og det andre og det er jo ikke så rart. Kroppen kan nok føles litt fremmed etter to barnefødsler, og det tar jo også litt tid før kroppen leges etter klipping m.m. Hvordan skal man i en slik situasjon få litt fart på sexlivet igjen uten at jeg som mann skal føle at jeg presser for hardt på? Noen som har noen gode tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreSnakk sammen
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreI veldig mange situasjoner jeg kjenner til, er det som skal til det at mannen tar endel mer av husarbeidet, sånn at kona ikke føler at det henger over seg, og får dermed overskudd til å tenke på annet enn baby og hus. Start med å gi henne oppmerksomhet og litt kos uten å forvente sex, sånn at hun føler hun er verdt noe uten at det absolutt må ende opp i et ligg.
![]() |
#4 |
guru advisor
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreDet er ingenting som hjelper så godt på som å være uthvilt. Ta huset - slik hun ville gjort det - stell babyen, server en deilig middag og gi henne prinsesse treatment. Kanskje blir det ikke sex den første gangen du gjør det. (Si for Guds skyld ikke at du gjør dette for å få sex). Men da gjentar du forsøket så skal du se at hun får lyst etterhvert. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreSå må vi få høre om DU fremdeles hadde krefter igjen til å ønske sex når huset er ferdig og baby fornøyd. |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreGi henne og dere tid; det er ikke bare fødsel som tar på, hele barselsperioden med amming og babystell tar på for hele familien. Sørg for å bidra ekstra på de områdene du kan bidra på, siden du tross alt ikke kan amme eller har vært igjenom graviditet og fødsel.
Jeg bruker anledningen til å ri en kjepphest igjen: Står det noe sted at Who gjør mindre i huset, eller på en dårligere måte, enn fruen sin? Det er liksom bare gitt ut fra kjønn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreLa henne sove.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreJeg tenkte det samme som torsken (godt vant).
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldreGode klemmer, masse nærhet og kanskje litt klining, der DU trekker bort og lar henne lengte etter LITT mer.
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
Akkurat det samme slo meg. Liten nedvurdering av det mannlige kjønn der mine damer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er gitt ut fra at han ikke får noe sex.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Bedre sexliv for småbarnsforeldre@torsk - problemstilling her er manglende sex og hva som kan hjelpe på. Det står ikke noe sted at han ikke tar huset så det skinner hver uke, men det var det rådet jeg hadde å komme med. |
![]() |
![]() |
|
|