|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lisa WilliamsEr det noen som ser på det?
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Lisa williamsJeg ser på det og tror på det også! Synes det er veldig spennende med temaer rundt døden og livet på den andre siden og sluker alt av programmer og bøker rundt temaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lisa williamsJeg ser og blir fasinert og nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Twinsouls
![]() Sv: Lisa williamskan hende det men det får en jo ikke vite før en ikke er her mer........
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lisa williamsJeg er ganske overbevist og skulle gitt mye for å møte henne! Fantastisk personlighet.
![]() |
#8 |
Twinsouls
![]() Sv: Lisa williams
Det er jeg klar over
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Lisa williams
Jeg undres over at det går an å tro på noen som man bare har sett på TV og hvor det blir klippet over en lav sko. Selv om det skulle finnes noen som har slike evner, så er ikke TV-serier noe som har sannhetsgehalt. Og så lurer jeg på hvorfor noen av dere som er så troende så godt som aldri faktisk er bittelitt kritisk, leser om coldreading for eksempel. Selv for de som i utgangspunktet tror på det, så må det da være lurt å ha noen "verktøy" på å sile ut de minst dyktige svindlerne.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lisa WilliamsJeg synes temaet er fascinerende og har lyst å tro på henne. Jeg vet jo ikke, like lite som skeptikerne vet at det er piss og oppspinn. Men jeg liker å tro at det i hvertfall er noen der ute som KAN dette og at jeg en dag (i levende live) kanskje kan få kontakt med min døde far. Det er så mye jeg lurer på.
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Lisa WilliamsNå aner jeg ikke hvem denne damen er eller hva programmet hennes går ut på.
![]() |
#13 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lisa WilliamsDet blir litt det samme som Snåsamannen, jeg tror at det finnes mennesker med de evnene, men siden jeg ikke har snakket med vedkommende, så kan jeg ikke vite helt sikkert.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Lisa Williams
Det er ikke riktig. Ingen blir stemplet offentlig. Derimot synes alternativistene at det er a-okay å stemple andre som ikke svelger alt de leser rått som "fornektere", "arrogante" og "lukkede" og liker å omtale seg selv som "åpne" og "ydmyke". Jeg synes faktisk at navneslengingen går kraftig i alternativistenes favør altså.
![]() |
#17 |
En Som Trener
|
Takk for advarselen. Det er jeg fullt klar over, og det bryr meg heller ikke. Jeg sier ikke at jeg VET at noen har evner, på samme måte som jeg ikke sier at jeg VET det finnes en gud, eller at jeg VET at helvete venter. Jeg kan si at jeg tror, er ganske overbevist, er nysgjerrig eller fascinert. Om jeg så blir stemplet som domm pga hva jeg velger å tro på, så vil jeg si at det er de som stempler som er domme!
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Lisa WilliamsHadde vært veldig gøy å møte henne eller en som henne. Jeg har lyst til å få "bevis" på det, for jeg syns det er spennende og interessant. Har en gubbe som sitter og kritiserer når Lisa holder på på skjermen, så det sår jo en viss tvil i meg. Men hadde det ikke blitt avslørt hvis hun bare bløffa og alt var tøys?
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Siden ingen svarte meg bildegooglet jeg damen og ja, det er visst henne. Jeg har ikke sett et helt program med henne, men jeg har sett biter her og der. Og jeg syns ikke hun sier noe som man ikke kan si på en vanlig cold reading. Spesielt ikke med tanke på at showet er både klippet, redigert og staget.
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Nei. Det er mange flere som driver som medie enn de som kan avsløre dem. Dessuten er det så godt som ingen medier som stiller opp på test. For de få som har blitt testet og avslørt har det som oftest lite impact. Noen er det alltid som ønsker å tro.
![]() |
|
|