|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Hadde du planene klare, og har det blitt slik du tenkte at det skulle bli? |
![]() |
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Tja, da jeg var 20 gikk jeg på sykepleien, men det ble jeg ikke. Tok i stedet Nordisk på NTNU, så litt motsatt av deg Sjugger. Planene ellers var vel å finne drømmemannen, noe jeg gjorde året etter. Hadde aldri drømt om at jeg skulle ende opp som rådgiver i et fagforbund i alle fall...
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Gjett om, jeg skulle i fredskorpset, bli hjernekirurg, reise verden rundt og delta i OL. Skulle heller aldri ha barn eller bli gift. Så ramlet verden i hodet på meg da jeg fant ut at jeg var uventet på tjukken. |
![]() |
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg er jo "bare" 25,men allikevel har det ikke blitt som jeg trodde. Jeg hadde da fått mitt første barn,og gikk siste året på spl.skolen. Jeg trodde at karriere og jobb kom til og få prioritet de neste årene. Jeg visst eikke om jeg ville ha flere barn.
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Tja, jeg trodde ikke jeg skulle miste mannen min da jeg var 23 år gammel, og han kun 25 år. (Vår datter var 3 år da han døde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 tok jeg nordisk på UiO og ante ikke hva jeg skulle bruke det til. Jeg har forsåvidt ikke brukt det til så mye heller, annet enn å kverulere på alt kolleger skriver.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var tjue fødte jeg et barn.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg er bare 24, men livet mitt sporet av ganske kjapt etter fylte 20.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg så vel for meg at jeg etterhvert skulle bli siviløkonom og sjef |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Hm... Da jeg var 20 synes jeg det var tungt nok å være i live til morgendagen, så jeg tror ikke jeg så for meg så mye. Om jeg våget å håpe og drømme, så jeg neppe for meg det har i dag. Jeg trodde vel aldri jeg skulle bli gift, aldri bli mor, og hvertfall aldri hjertesyk. Oh, the irony; fra lei av livet til hjertesyk.
![]() |
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg skulle bli førskolelærer, trodde jeg. Det ble jeg ikke, det ble innenfor IT istedet. helt ok det.
![]() |
#13 |
både her og der
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg skulle i alle fall ikke bli lærer (som jeg er i dag), og barn hadde jeg lyst på så fort som mulig (fikk barn først da jeg var 27 år).
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Fra jeg var 20 til jeg var 21 jobbet jeg som legesekretær. Jeg hadde ikke gjort det lenge før jeg ble sikker på at jeg skulle ha mer utdanning og gjøre noe helt annet. Så jeg tok et par fag på kvelden det året sånn at jeg kunne ta de siste to årene på allmenn videregående på ett år og komme meg videre. Jeg hadde ikke ofret mann og barn så mange tankene, det kom først fem-seks år senere, da jeg ble helt sikker på at jeg ville ha barn og helst mange.
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Null planer. Jeg klarte ikke bestemme meg for hva jeg skulle bli, så jeg gjorde et halvhjertet forsøk på Blindern men droppet ut etter ett semester. Fikk med meg ex-phil, da.
![]() |
#16 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg skulle ut i verden, endte opp i Sveits ...
![]() |
#17 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg jobbet 1 år som fagutdannet hjelpepleier. Jeg jobbet i hjemmesykepleien og PUH boliger. Jeg ble sammen med han jeg er sammen med i dag og han var i militæret på den tiden. Jeg sendte han penger fordi de fikk bare 1300 kr annenhver uke å leve for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?De jeg var 20 hadde jeg studert i 2 år og hadde ingen andre planer enn å bli ferdig med hfag og så drgrad. Hadde ingen planer om å ha planer om mann og barn, men visste at jeg ville bli boende i Oslo/Akershus.
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg var ekstremt ambisiøs. Jeg hadde nettopp begynt på siv.øk. og planen var å bli administrerende direktør. Jeg trodde dette helt oppriktig, og jobbet beinhardt de første årene av studiet.
![]() |
![]() |
#20 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20, var jeg, for én gangs skyld i mitt liv, singel, så alle muligheter var åpne, og sånn føltes det også. Før det hadde jeg trodd jeg skulle gifte meg og få barn ganske raskt, da jeg hadde et langt forhold bak meg.
![]() |
![]() |
|
|