|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() USA-reise og klimaMe har aldri vore i USA før og har tenkt å reise dit om 1 eller 2 år.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: USA-reise og klimaVinter og sommer kommer på samme tid som i Norge, så i mars/april er det vår. Akkurat klimaet varierer naturligvis veldig med hvor man er i USA - jeg vil tro det er en veldig behagelig tid å være i New York. I Los Angeles er det relativt varmt klima, men akkurat bading i Stillehavet i april blir kanskje litt kaldt.
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: USA-reise og klimavi planlegger Floridatur i februar neste år. Jeg aner ikke hvor varmt det er da, men vi vil oppleve en del ting der, derfor drar vi ikke om sommeren (ser for meg at parker ol er veldig trasig med barn i 30 varmegrader?).
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: USA-reise og klimaOk, kjekt å veta.
![]() |
#5 |
I farta!!
|
![]() Sv: USA-reise og klima
Ja me og vil oppleve men har lyst å kombinere det med noen late dager med sol og.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: USA-reise og klimaEn av mine drømmedestinasjoner (altså, jeg drømmer om å dra dit, har ikke vært der) er området rundt Savannah og Charleston. Der er det strender og denslags, og bør være finfint i april. Det er i hvert fall for varmt å dra dit midt på sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I farta!!
|
![]() Sv: USA-reise og klimaPrøvd å søke litt og og ser ut som det er ålreit vær i april.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: USA-reise og klimaJeg har vært i New York og Florida i midten av april.
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: USA-reise og klimaDa ser det ut som det er perfekt tid. Blir kanskje siste veka i april og første i mai.
![]() |
|
|