Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frekkheten lenge leve!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-06, 13:17   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Frekkheten lenge leve!

I helgen ble jeg rygget på av en annen bil. Jeg kjørte ned veien der vi bor, og måtte stoppe bak en bil. Inne i bilen satt en dame og studerte husene, det virket som om hun ikke helt visste hvor hun skulle. Plutselig smeller hun bilen i revers og rygger rett inn i bilen min. Damen spretter ut, og vi inspiserer skaden. Heldigvis var dette ekstrabilen vår, en gammel billig sak som vi kun kjører om vi ikke har med ungene. Det viser seg at støtfangeren min har blitt krøllete. Vi fylte så ut skademelding.

For å være litt grei tilbyr jeg meg å fikse skaden på et rimelig verksted jeg vet om, det vil bli mye billigere for dem. Da slipper de å betale egenandel på 4 000 + tap av bonus. Damen blir veldig glad for dette.

Men tror dere ikke mannen hennes ringte oss i går... han lurte på om ikke vi kunne prøve å rette ut bulken selv, for han har nemlig så mye utgifter før jul! Er det virkelig mulig å være så frekk? Dette er helt uaktuelt. Ærlig talt.

Det morsomme var jo at jeg kjørte en gammel Ford, mens damen hadde en nesten ny Audi A6. Det var nok ikke populært hos gubben at den fikk seg en smell.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 13:39   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frekkheten lenge leve!

Fordi han har så mye utgifter før jul?! Det er ikke mulig

Gammel 04-12-06, 13:45   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mange måter å foreslå ting på, men det der var ikke en god måte.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 13:57   #4
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig?!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 14:02   #5
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mye rart man skal høre!

Gammel 04-12-06, 14:15   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lenge leve frekkheten sier nå jeg!

Gammel 04-12-06, 14:27   #7
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du skulle vært skikkelig drittsekk mot ham og sagt at dette går da via forsikringen... blir sikkert større tap for de det...

Gammel 04-12-06, 15:23   #8
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

HALLO

Gammel 04-12-06, 15:26   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke stolt på at de kom til å betale, og latt dette gå gjennom forsikringen. Eller så må du bli med å se at de forhåndsbetaler på verkstedet, slik at ikke du sitter med noen svarteper her.

Var nettopp i samme situasjon,og fikk "kjeft" på verkstedet for at jeg ikke bare hadde kjørt det gjennom forsikringen. Alltid tryggest.

Gammel 04-12-06, 15:28   #10
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ville ikke stolt på at de kom til å betale, og latt dette gå gjennom forsikringen. Eller så må du bli med å se at de forhåndsbetaler på verkstedet, slik at ikke du sitter med noen svarteper her.

Var nettopp i samme situasjon,og fikk "kjeft" på verkstedet for at jeg ikke bare hadde kjørt det gjennom forsikringen. Alltid tryggest.

Ja hvorfor la dem slippe unna?, dette er jo ikke deres skyld.

Gammel 04-12-06, 15:28   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da skal jeg love deg det hadde brent av lyst i meg til å sette bilen på et merkeverksted, la dem ta regningen over forsikringen, for så å tape bonus og hele pakka.
Makan til utakk for å forsøke å være litt grei med folk!

Gammel 04-12-06, 15:34   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en type!

Jeg hadde brukt merkeverskted og tatt alt via forsikringen. Han der kan du ikke stole på.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 15:40   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Må nok si meg enig med Myrsnipa her. Synes dere skal kjøre på å ta det igjennom forsikringa

Om de ikke har råd til å betale reperasjon - så har de ikke råd til en såpass dyr bil heller

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 16:06   #14
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Da skal jeg love deg det hadde brent av lyst i meg til å sette bilen på et merkeverksted, la dem ta regningen over forsikringen, for så å tape bonus og hele pakka.
Makan til utakk for å forsøke å være litt grei med folk!

Signerer. For en dust.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 16:43   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke latt bilen min bli reparert innen jeg fikk pengene.
Vilel gitt de en viss frist og hadde de ikke betalt innen den tid hadde jeg tatt det hele via forsikringen.

Gammel 04-12-06, 16:47   #16
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig? Nei, sier som de andre, ta det på forsikringen!

Gammel 04-12-06, 16:56   #17
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For en type! Helt klart, ta det gjennom forsikringa. Det hadde jeg gjort.

Gammel 04-12-06, 16:58   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ta det gjennom forsikringen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 17:33   #19
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg må si meg enig med de andre.
Bare det at han tar en sånn telefonsamtale, gjør at jeg ikke hadde stolt på at han ville betalt det han skyldte.

Bruk forsikringen!!

Gammel 04-12-06, 18:02   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var frekt ja. Selv om dere har en gammel bil så vil en jo ha den ordentlig istand så lenge det ikke var deres skyld at det ble sånn. Ville ikke stolt på han i det hele tatt. Sier som de andre at bare ta alt igjennom forsikringen. Selv om du tar det på forsikringen, så kan han velge om han vil ta tapet på bonusen og egenandelen eller betale alt selv. Dette litt rimeligere verkstedet du snakker om tar kanskje ikke forsikringsskader i det hele tatt?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.