Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor uflaks kan man ha?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 17:49   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Tommel ned

Hvor uflaks kan man ha?

Her sitter jeg og synes synd på meg selv.
1)Hodepine og dundrende bihuler, lett feber som jobber i skrotten, om enn noe bedre nå med to paracet innabords.
2) Alene med tre barn, gubben er på jobbmorro hele helgen.
3) Det er meldt en halv meter snø, vi har svær gårdsplass og jeg skal på jobb 7.10 i morgen tidlig.
Blæh.

Gammel 23-01-09, 18:07   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor uflaks kan man ha ?

Du har lov til å synes synd på deg selv

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:08   #3
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:09   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Klem til deg frå meg

( tar du vekk snøen så har du meg )

Gammel 23-01-09, 18:14   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Huff, må seriøst vurdere å bli hjemme fra jobb i morgen. Da blir det totalt krise der, men jeg kan ikke smitte de fra før av syke pasientene heller. Selv om jeg tviler på at det som herjer meg er av den mest smittsomme sorten.

Gammel 23-01-09, 18:16   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor uflaks kan man ha?

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Klem til deg frå meg

( tar du vekk snøen så har du meg )

Og bytter du ut to og tre med omgangssyke i tillegg, så har du meg. Jeg satt og gren i går. Har vært syk i hele januar nesten og så klarte jeg å (forhåpentligvis) avslutte det hele med to sykdommer på en gang.

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Huff, må seriøst vurdere å bli hjemme fra jobb i morgen. Da blir det totalt krise der, men jeg kan ikke smitte de fra før av syke pasientene heller. Selv om jeg tviler på at det som herjer meg er av den mest smittsomme sorten.

Det tror jeg du gjør veldig lurt i. God bedring, det er tøft å være alene med ungene når en har det slik.

Gammel 23-01-09, 18:55   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Stor og god klem til DM og

Gammel 23-01-09, 19:03   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Huff, klem til DM og Urt også.

Nå fikk jeg telefon fra oldemor som skulle ha minstejenta i natt fordi jeg måtte så tildlig opp etter planen i morgen. Ruska har øreverk og feber. Så der ble det uansett ikke jobb på meg i morra. Det var ikke morro å ringe ned med den beskjeden når jeg vet hvor hektisk det blir for de som er på jobb
Håper indelig jeg kan være på jobb søndag i allefall.

Gammel 23-01-09, 19:54   #9
Kneazle
Passiv

Standard

Stakkars Susse. (Og DM og Urt.)
Har mannen noen mulighet til å komme hjem litt tidligere? Synes sykt barn og syk kone med jobbehelg veier tyngre enn jobbmoro...

God beding til deg og Ruska.

Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:56   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Stakkars Susse. (Og DM og Urt.)
Har mannen noen mulighet til å komme hjem litt tidligere? Synes sykt barn og syk kone med jobbehelg veier tyngre enn jobbmoro...

God beding til deg og Ruska.

Han er 5 timer unna, uten bil, og lar seg ikke flytte på før søndag kveld om det ikke står om livet kjenner jeg han rett. Greit nok det altså, vi klarer oss.
Svigers tar gutta i morgen har jeg fått ordnet nå. Ruska har fått paracet og kviknet litt til så jeg håper vi begge får sovet av oss endel til i morgen.

Gammel 23-01-09, 20:00   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 23-01-09, 20:01   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet hvordan du har det ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 12:56   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Natta gikk fint, kun en gang opp med paracet og nesespray til ruska. Jeg har ikke feber i dag, men veldig hodepine. Blir jobb i morgen på meg, sendter vesleruska til farfar.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.