|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Designe USB-penn, trenger inspill!Jeg har en prosjektoppgave der vi skal designe en USB-penn som skal gis bort til skolens besøkende, foredragsholdere, kursdeltagere, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Støtsikker, altså gummiert/tilsvarende.
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Gjerne ein nøkkelring på, slik at den er enkel å feste på sekk, nøkkelknippe, nøkkelkort el.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Utvendig markering av hvor full den til en hver tid er, f eks LEDs eller LCD.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Åh, jeg elsker USB-penner, jeg har en som er med meg overalt hvor jeg går og som er livet mitt. Jeg bytter mellom ulike pc'er og har mange viktige dokumenter jeg bruker på jobb på USB-pennen, derfor er den så viktig for meg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!-På den siste jeg kjøpte, var det slik at man kunne skyve delen som skal inn i usb-porten inn i selve pennen, men det er ikke noe som beskytter enden, så det må i hvert fall være en kork på som kan beskytte, slik at man ikke får rusk og rask inni den. |
![]() |
![]() |
#8 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Den må ikke være for bred. USB-portene sitter gjerne tett og jeg hater det når jeg må dra ting ut av andre USB-porter for å få plass til minnepennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!
Wohoo det var i hvert fall et veldig godt motargument mot å lage en rund en, for det hater jeg også. |
![]() |
![]() |
#10 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Men enig at det hadde vært kongekult å lage en som er så lekker at man kan bruke den som et smykke! Det tror jeg hadde vært et kjempesmart trekk!
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
Berte-brikke kontra nerde-brikke, ja.
![]() |
![]() |
#15 |
Vaklende
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Ja takk til det meste over. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Egentlig er det med lokket viktigst for meg, på tross av bling-bling øyeblikket over. Men bling-blingen er nok praktisk, da, bortsett fra at det siste Teofelia sier der lett kan skje. Ellers skulle jeg ønske meg at det var lett å merke eller se hva som er lagret (om det ikke er kryptert selvsagt), siden jeg har flere eksemplarer. Cruzer har en som man kan dytte ut og inn, slik at man ikke mister hverken kork eller brikke, siden det er en og samme ting. Det er praktisk. Nøkkelring og etui må også være med. Stort minne, i hvertfall 4 giga eller mer. Sist redigert av Balanse : 23-01-09 kl 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Vi gav minnepenner til mange av våre kunder. Vi hadde logo på den, og vi la inn en reklamefim og prisliste til kundene våre. I og med at det var stort minne på den, så var det mye minne igjen som kundene kunne legge inn andre ting. Det var også en tråd i den, så den kunne henges rundt halsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() |
#20 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!Jeg har en link på jobbmaskinen min. Den er til en nettbutikk som har alle tenkelige typer minnepenner. Skal se om jeg husker på å ta den med hjem i morgen. (Linken altså.) |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
data, lette sabel, mening, syns, undersøkelse, usb |
|
|