|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Sprekeste mann?Mannen skjønner fortsatt ikke hva man kan "skravle" så fælt om på nett. I dag kom temaet opp, og jeg prøvde å forklare at det var alt. Alt fra unger til mat, hus, sex (hvertfall her), klær, alt annet som skjer rundt omkring, og til og med mannfolk (for de av oss som har det. Eller vil ha det. Eller ikke vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Jeg har i hvertfall garantert ikke den sprekeste mannen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Vel, min kom akkurat inn etter å ha måkt en halvmeter snø fra garasjetaket. OG ryddet det bort etterpå. :file: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Einsam
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Maxine-mannen har jobbet i 14 timer i dag, nå mener han å løpe en tur på mølla. Så skal han visst ta seg en halv øl |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann var sprek for 15 år siden.
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann er eks-syklist, så han var svært så sprek for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?
Hvis min mann skulle gjort det samme, hadde jeg funnet han død i oppkjørselen her tror jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann er STERK....
![]() |
#12 |
Einsam
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Nå er min mann på ski. Igjen. Så skulle han heller jobbe litt ekstra i kveld. Aberet med sprek mann er at han er mye borte, spesielt nå på vinteren. Om sommeren løper han mest, og det tar som regel ikke like lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann er også veeeldig nysgjerrig på hva vi gjør her inne. Jeg tror han synes det hele er litt merkelig, men han har absolutt ikke samme trangen til å skravle, diskutere og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Du kan hilse mannen din og si at det nok er bedre om spørsmålet er formulert noe i denne duren: "Hvis du eventuelt har en partner, tror du din partner er sprekere enn andres partnere?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Melder ikke på min mann i denne konkurransen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Min kan ligge på sofaen hele dagen og spise sjokolade, trener ikke og har likevel sixpack og ser flott ut naken. :urettferdig: |
![]() |
![]() |
#17 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Min man er ganske sprek. Myyye sprekere enn meg iallefall. Går på ski flere ganger i uka nå, eller sykler på rulle inne (driver litt med sykling på sommeren).
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#20 |
Einsam
|
Han er så lite velartikulert.
Han klarer nok om jeg hadde lagt kniven på strupen. Han gidder jo ikke. Men han har endelig lært seg en del grunnleggende ting vedrørende pc'n. Slik som å sende mail, google og rapportere til ku-kontrollen. Flink ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|